ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

במסווה של עסקה למכירת מטבעות וירטואליים: ארבעה צעירים נאשמים בשוד

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד ארבעה צעירים בגין שוד

במסווה של עסקה למכירת מטבעות וירטואליים: ארבעה צעירים נאשמים בשוד
מטבעות קריפטוגרפיים. אילוסטרציה צילום: unsplash

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד אילן סובלוב (27), ירין דניסוב (19) ומשה ג'רבי (21), בגין שוד. בנוסף, הוגש כתב אישום נפרד באותו עניין נגד קטין (16) לבית המשפט המחוזי מרכז בשבתו כבית משפט לנוער.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין דניאל איקן עולה כי בזמן שהיה על אילן לשהות במעצר בית במסגרת תיק אחר שהתנהל בעניינו, ביצע שוד יחד עם שלושת הנאשמים. אילן פנה למתלונן באפליקציית הוואטספ על מנת לבצע איתו עסקה למכירת מטבעות וירטואליים בתמורה לכסף מזומן כשהוא מציג את עצמו כ"אדווה". לאחר מכן, פנה אילן לקטין ויחד תכננו את השוד כך שיפגשו הנאשמים עם המתלונן בתל מונד, ירססו עליו תרסיס גז פלפל וימלטו מהמקום עם המזומן וללא תמורה. כדי להוציא את התוכנית לפועל, פנה הקטין למשה והציע לו להצטרף אליו, לאילן וירין בביצוע השוד בכך שיביא את רכבו, ומשה הסכים. לאחר התכנון, פנה אילן למתלונן וקבע איתו מועד לביצוע העסקה בתל מונד.

במועד שנקבע, הגיעו הארבעה ברכבו של משה למקום המפגש, ובסמוך לכך, הגיע המתלונן ברכבו עם תיק בו 77,550 ₪. אילן וירין נכנסו לרכב המתלונן כך שאילן יושב במושב הנוסע וירין במושב האחורי, בשלב מסוים, ירין יצאה מהרכב ואז, ניסה אילן לחטוף מהמתלונן את התיק עם הכסף, תוך שהוא מרסס את פניו בתרסיס גז פלפל. אך המתלונן משך את התיק ונמלט בריצה מרכבו. משה והקטין ראו את המתרחש, יצאו מהרכב וכולם החלו לרוץ אחריו כשאחד מהם מרסס אותו בגז הפלפל. בשלב המסוים המתלונן השליך את התיק עם הכסף לחצר בית קרובה ונמלט מהמקום. אילן נכנס לחצר, לקח את התיק והארבעה נמלטו מהמקום כשהכסף בידם.

 

 

שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד