כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ההיעלמות המסתורית

מידע חדש בחקירה: יחודשו החיפושים אחר הנער מוישי קליינרמן

כ-260 ימים לאחר שנראה בפעם האחרונה, החיפושים אחרי הנער מוישי קליינרמן יחודשו באזור מירון | הרקע: מידע חדש שעלה במסגרת החקירה | משפחת קליינרמן בתגובה: "מצפים מהמשטרה שתהפוך כל אבן, תרתי משמע, על מנת לשים סוף וקץ לפרשה הכואבת הפוקדת את המשפחה"

מידע חדש בחקירה: יחודשו החיפושים אחר הנער מוישי קליינרמן
החיפושים במירון, מוישי קליינרמן צילום: דובר צה"ל

מחר (שני) צפויים להתחדש החיפושים אחר הנער מוישי קליינרמן, שנעדר מזה כתשעה חודשים. זאת, בעקבות מידע חקירתי חדש שהתקבל במשטרה, שעשוי להצביע על מקום הימצאו. משפחת קליינרמן עודכנה בפרטים ומסרה כי היא מקווה "שהמשטרה תשים סוף לפרשה". גורמים המעורים בחקירת היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן אמרו ל'בחדרי חרדים': "סקפטיים לגבי המידע החדש שהתקבל. אין כרגע פריצת דרך".

"משפחת קליינרמן מצפה ממשטרת ישראל שתהפוך כל אבן, תרתי משמע, על מנת לשים סוף וקץ לפרשה הכואבת הפוקדת את המשפחה כבר תשעה חודשים תמימים ומודה לכלל העוסקים במלאכה, שוטרים ומתנדבים כאחד", מסרו בני המשפחה. "המשפחה מודה לעם ישראל על התפילות והעזרה והרצון להביא את מוישי הביתה ומקווה שאכן בקרוב ימצא".

כל הפרסומים בנושא היעלמות הנער מוישי קליינרמן

הנער מוישי קליינרמן בן ה-16, תושב מודיעין עילית, נראה בפעם האחרונה במירון לפני כתשעה חודשים ומאז נעלמו עקבותיו. במהלך החודשים שחלפו נרשמו התפתחויות שונות בחקירת היעלמותו ואף נעצרו חשודים בפרשה. למרות זאת, המשטרה טרם הצליחה להתחקות אחר עקבותיו.

לאחרונה הוסר צו איסור הפרסום שהוטל על החקירה. גיטי קליינרמן, אמו של מוישי מסרה כי "קשה לעבור שבוע אחר שבוע בלי מוישי היקר שלנו. אני יודעת שקיים כיוון חקירה כלשהו שקשור לאדם שכנראה פגע בילדים ובנערים חרדים אבל בציבור החרדי לא מוכנים להגיש תלונות למשטרה או לספר על כך. אני עצמי פגשתי כאלה שנפגעו בירושלים ואני קוראת לרבנים ולהורי הילדים והנערים שנפגעו להשמיע קולם ולגשת להתלונן במשטרה.

"אני מוכנה לגשת עם הנפגעים יחד למשטרה. בבקשה עיזרו לנו להחזיר את מוישי הביתה. עד מתי???", הוסיפה אמו של מוישי. "במקביל אנו מודים וממשיכים להתרגש מכל החיזוקים, התפילות והאהבה שהעם היהודי בארץ ובעולם ממשיך להרעיף עלינו. אין על העם המדהים שלנו. מוישי הפך להיות הילד של כולם והגיע הזמן שנגיע לפתרון התעלומה".

חיפושים מוישי קליינרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד