כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"הכל בידי שמיים"

מה אמר ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין לאיש התקשורת?

איש התקשורת ינון מגל הגיע להתברך במעונו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין. אל מגל הצטרף החברותא שלו, דוד דרוק • רה"י אמר למגל כי עתיד המדינה "תלוי בידי שמיים" • ומה השיב  הגרי"ג לשאלת בנו של איש התקשורת? כל הפרטים

מה אמר ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין לאיש התקשורת?
איש התקשורת ינון מגל אצל ראש הישיבה צילום: באדיבות המצלם

איש התקשורת הפופולרי והמשפיע, ינון מגל הגיע היום (ראשון) להתברך במעונו של גדול הדור, ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין ברחוב ראב"ד בבני ברק. אל מגל הצטרף החברותא שלו דוד דרוק.

מגל שאל את ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין לגבי ההתקפות נגד החרדים. הרב אדלשטיין ענה: "צריך להסביר שלימוד התורה שומר על מדינת ישראל". מגל תהה לגבי עתידה של המדינה? והרב אדלשטיין השיב: "הכול בידי שמיים, הכול יהיה לטובה".

בביקור גם השתתף איש התקשורת החרדי ישראל כהן שהתברך אף הוא מראש הישיבה. וציין כי בנו של איש התקשורת ינון מגל שאל את ראש הישיבה: איך נעשים להיות רב גדול בישראל?, הגרי"ג אדלשטיין ענה: "ללמוד תורה, להרבות בכבוד שמיים ולא לחשוב על להיות רב כי זה רק מפריע".

החברותא של ינון מגל, דוד דרוק כתב בחשבון הטוויטר אחרי המפגש: "זכיתי היום יחד עם ילדיי להיכנס עם החברותא שלי ‎ינון מגל וילדיו למרן ראש הישיבה הרב אדלשטין שליט"א ולהתברך ממנו, ילדי הקטן שהגיע לגיל "החלאקה" זכה להתברך ממנו יחד עם ילדי הגדול יותר שזכה לומר לפניו משניות בעל פה. זכינו שראש הישיבה שנוסק לגיל 100 מנהיג אותנו".

ינון מגל תקשורת הרב גרשון אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד