כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"אשבור אותך"

אישום נגד צעיר שתקף נהג בבני ברק

האירוע התרחש לפני כשבוע ובמהלכו תקף הנאשם נהג באמצעות קסדה ואף איים עליו • לצד כתב האישום הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים

אישום נגד צעיר שתקף נהג בבני ברק
התקיפה בבני ברק צילום: חדשות הסקופים

כתב אישום הוגש היום (ראשון) כנגד גריגורי סטולוביץ', תושב בני ברק בן 29 שתקף ואיים על נהג ברחוב הבנים בעיר. כמו כן הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים.

כזכור, ביום שני לפני כשבוע פתחה המשטרה בחקירה לאחר קבלת תלונה מנהג שהתלונן על איומים ותקיפה במהלך נסיעה בעיר בני ברק.

הנהג סיפר כי הוא פנה עם רכבו לרחוב חד סטרי בעיר, ואילו הנאשם, רכב על קורקינט ונכנס אל הרחוב בניגוד לכיוון התנועה. בעקבות כך, צפר הנהג לכיוון הנאשם על מנת שישים לב לכיוון הנסיעה.

בתגובה, עצר הנאשם את נסיעת הקורקינט, חסם את נתיב נסיעתו של הרכב, ירד מהקורקינט, הוריד את הקסדה מראשו והחל להתקדם לכיוון הדלת השמאלית של הרכב, מקום מושבו של הנהג, פתח את דלת הנהג והטיח את הקסדה בראשו של המתלונן. בנוסף, איים הנאשם על הנהג בפגיעה בגופו: "אני אשבור אותך... אל תתעסק איתי".

מיד עם קבלת התלונה החלו שוטרי תחנת בני ברק בסריקות מהירות אחר החשוד, ועצרו אותו ברחוב סמוך. מהנאשם נדף ריח חזק של אלכוהול והוא אף נשא עימו בקבוק אלכוהול השוטרים עצרו אותו לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת.

בסיומה של חקירה מאומצת של חוקרי תחנת בני ברק, הגישה היום יחידת התביעות של מחוז ת"א הגישה כתב אישום כנגד החשוד, בן 29 מבני ברק בעבירות של תקיפה סתם, איומים, סירוב לבדיקת שכרות עפ"י דרישת שוטר, סירוב להיבדק בדיקת נשיפה ונהיגת רכב בזמן שהיה שיכור וכן בקשה למעצר עד לתום ההליכים.

תקיפה קסדה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד