כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חוסר סובלנות

פלורידה: פוטרה לאחר שבעטה בתלמיד מוסלמי באמצע תפילה

מורה בפלורידה ארה"ב פוטרה לאחר ששיבשה תפילת תלמידים מוסלמים בזמן שהם התפללו, והאשימה אותם ב"קסמים" | המורה בעטה בידו של אחד מהם ולגלגה על התפילה וזעמה כי הם התפללו אצלה במשרד

פלורידה: פוטרה לאחר שבעטה בתלמיד מוסלמי באמצע תפילה
התלמידים מתפללים צילום: צילום מסך טיק טוק

מורה מפלורידה פוטרה לאחר שנתפסה מפריעה לתלמידים מוסלמים כשהם מתפללים ומאשימה אותם בעשיית קסמים ונראית בועטת באחד מהם שהתפלל בבית הספר.

בסרטון טיק טוק שהפך לוויראלי מאז שפורסם ביום חמישי האחרון וגרף יותר ממיליון לייקים, נראים שלושה תלמידים ב"אקדמיה של פרנקלין", כך דווחה רשת NBC.

בזמן שהתלמידים מתפללים, ניתן לשמוע את המורה - שלא זוהתה בשמה אומרת, "חכה רגע, זה המשרד שלי וכולכם עושים את כל הקסם הזה". לאחר מכן נראה שהיא שורקת במשרוקית כדי לנסות למשוך את תשומת לבם, ועוברת ישירות לידם, ואף נראית בועטת באחת מידיו של תלמיד.

התלמידים מתעלמים מהמורה וממשיכים להתפלל בעוד מישהו אחר קופץ להגיב ואומר: "הם מתפללים". המוסלמים מקיימים חמש תפילות יומיות המחייבות את הראש שלהם מורכן מספר פעמים ללא הפרעה". הסרטון עורר זעם ברשתות החברתיות ונצפה למעלה מ-3 מיליון פעמים.

"למה הם במשרד שלי?" נשמעת שואלת המורה, ומישהו אחר עונה לו, "הם מתפללים". לא ברור בשלב זה מדוע התלמידים התפללו במשרד המורה או אם הייתה להם רשות לעשות זאת.

בתגובה, בית הספר פרסם הצהרה: "סרטון טיק טוק מטריד מאוד שותף עם צוות ההנהגה שלנו. נראה שהסרטון מראה מורה מפריע לתלמידים במהלך רגע של תפילה. עם קבלת הסרטון, הנהלת בית ספר החלה לחקור מיד את המצב". בית הספר ציין שהוא "לא סובל התנהגות מפלה", עוד נאמר: "אמנם איננו דנים בענייני כוח אדם, אך אנו יכולים לשתף אתכם בכך שהמורה המדוברת אינה חברה עוד בצוות האקדמיה של פרנקלין", נאמר בהצהרה.

פלורידה ארה"ב מוסלמים מתפללים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד