כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"חתירה תחת הריבונות"

דרישה: הפסקת התקציב למתחם הירושלמי שאירח תומכי BDS

בעקבות קיום אירוע התרמה לתומכי BDS ב'מזקקה', סגנית ראש עיריית ירושלים חגית משה קוראת לראש העיר להפסיק לתקצב את המקום מכספי העירייה: "אסור בתכלית האיסור שכספי ציבור המשולמים ע"י תושבי ירושלים יתנו לארגונים המבקשים לחתור תחת ריבונותה של מדינת ישראל"

דרישה: הפסקת התקציב למתחם הירושלמי שאירח תומכי BDS
כיכר ספרא בירושלים צילום: Anna Kaplan/Flash 90

סגנית ראש עיריית ירושלים חגית משה שיגרה הבוקר (שני) מכתב אל ראש העיר משה ליאון וסגנו אלישע פלג יו"ר ועדת התמיכות בדרישה להפסיק באופן מיידי את תקצוב מתחם הפועל בעיר, בעקבות אירוח לתומכי BDS.

במכתב סיפרה משה כי "במוצאי השבת האחרון התקיים במתחם המזקקה בירושלים ערב התרמה לעמותת 'הקרן למגיני זכויות האדם'. קרן שפועלת לסיום ה'כיבוש' וראשיה נוהגים להתבטא ולפעול כנגד מדינת ישראל ופועלים לפגיעה במדינה בין היתר ע"י תמיכה בתנועת הbds".

"תמיכה בחופש הביטוי הוא דבר חשוב אך אסור לנו לתת במה לאנשים וארגונים המפקפקים אפילו בצורה המינימלית ביותר בקיומה של מדינת ישראל בארץ ישראל ומנסים לפגוע במודע בהמשך צמיחתה של מדינת ישראל, אי לכך אבקש להוריד מסדר היום כל תקצוב של עיריית ירושלים המיועד להגיע בדרך ישירה או עקיפה למזקקה", דרשה.

לדברי סגנית ראש העיר, "אסור בתכלית האיסור שכספי ציבור המשולמים ע"י תושבי ירושלים יתנו לארגונים המבקשים לחתור תחת ריבונותה של מדינת ישראל במסווה של מופעי תרבות את האפשרות לפעול בירושלים".

"הדבר חמור כאשר הוא מתקיים במסגרות פרטיות וחמור שבעתיים כאשר אנו רואים כי הדבר נעשה במוסדות תרבותיים המתקיימים בין היתר בעזרת מימון העירייה" עוד הוסיפה משה: "אמשיך לפעול להוקיע ארגונים המבקשים לפגוע בשמה הטוב של מדינת ישראל".

עיריית ירושלים BDS

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד