י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
קריאה נרגשת לציבור

אשתו של חולה סוכרת מתחננת: "המצב שלו מידרדר"

עד לפני שבוע נמנעה המשפחה מלשתף את השכנים במצוקה אליה נקלעו, אך כשהילדים בקשו אוכל ולאמא לא היה מה לתת להם, היא נשברה והיא יוצאת בקריאה נרגשת לציבור

אשתו של חולה סוכרת מתחננת: "המצב שלו מידרדר"
סוכרת צילום: FREEPIK

רחלי, אם לתשעה ילדים המתגוררת בירושלים, מתמודדת עם בעל חולה סוכרת ומצב כלכלי קשה ביותר. עד לפני שבוע נמנעה המשפחה מלשתף את השכנים במצוקה אליה נקלעו, אך כשהילדים בקשו אוכל ולרחלי לא היה מה לתת, היא נשברה:

"התינוק צרח לבקבוק כל הלילה ולא היה לי מה לתת לאכול, לפנות בוקר הוא התייאש, הריסים שלו נעצמו, רטובות מבכי. בבוקר, הבנתי שאסור לי להמשיך להתבייש ואני חייבת לבקש עזרה.

בעלי לא יכול לתפקד, הוא חולה סוכרת והמצב שלו מדרדר מיום ליום. אנחנו חיים בדירת מחסן, בצפיפות קשה מאוד, אין לי איך לאוורר, הריח חנוק.

לא תמיד יש לי איך לקנות את התרופות שהוא צריך והלב שלי נשרף כי אני יודעת שאם היה לי את האמצעים לתת לו טיפול טוב יותר, הוא לא היה מגיע למצב כזה" היא מספרת בכאב.

לעזרה דחופה הקליקו כאן>>>

דוד שוקרון, נציג ועד הרבנים שהגיע לבית המשפחה, הזדעזע לראות את התנאים הירודים בהם מתגוררת המשפחה ופרסם סרטון של הדירה מבפנים:

" שלום קוראים לי דוד שוקרון ואני נציג של ועד הרבנים לענייני צדקה, השבוע פנתה אלי משפחה לעזרה, כאשר באתי לבקר אותם ולראות מה ניתן לעזור: זה מה שמצאתי!"

מדובר במשפחה עם 9 ילדים, האבא חולה בסוכרת והוא לא יכול לפרנס את המשפחה, האמא מנסה לעשות את כל מה שהיא יכולה.

בסוף החודש אין על מה לדבר... בקושי אוכל ותרופות שלא נדבר על תנאים נורמליים בשביל לחיות!

כל כך קשה לראות יהודי שחי בתנאים כאלה!!!

אני מבקש ממכם, אנא תעזרו להם לצאת מהמצב הזה, חייבים לעזור להם שלא יקרסו! בזכות הצדקה, שהקב"ה יברך אתכם וייתן כל משאלות ליבכם לטובה, תתברכו בבני חיי ומזוני, כל הברכות כולם, אמן כן יהי רצון" הוא מסיים ברגש.

לצפייה בסרטון ולעזרה הקליקו כאן>>>

ועד הרבנים סוכרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד