ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
שוטרים נפצעו

במהלך חטיפה בדרום: ניגחו ניידת משטרה - ונעצרו

הותר לפרסום: בשעות האחרונות שוטרי מחוז דרום פעלו במצוד אחרי 5 חשודים שנעצרו בעקבות חשד לחטיפה של גבר בן 22. מבדיקה ראשונית עולה כי החטוף הוחזק מספר שעות במטרה לדרוש כופר על רקע חוב כספי ופעילות פלילית בה מעורבים החשודים

במהלך חטיפה בדרום: ניגחו ניידת משטרה - ונעצרו
הרכב ההפוך צילום: דוברות המשטרה

בשעות הלילה (בין ראשון לשני) התקבל דיווח למוקד 100 המשטרה, אודות חטיפת גבר תושב מזרח ירושלים בידי מספר חשודים וכי קיים חשש ממשי לחייו.

עם קבלת הדיווח נערכה הערכת מצב של ממ"ר אילת נצ"מ משה פינצי ובמקביל החלו שוטרי המרחב בניסיונות איתור. במסגרת המאמץ החקירתי והמודיעיני, הופעלו אמצעים טכנולוגיים ויחידות מיוחדות במטרה לאתר את החטוף במהירות האפשרית ולסיים את האירוע ללא נפגעים.

כאמור, בפעילות חוצה תחנות של המחוז ובשילוב זרועות, הערב הצליחו שוטרי המחוז הדרומי מיחידת יואב ותחנת ערוער, לאתר את הרכב בו הוחזק לכאורה החטוף באזור אבו תלול שבגנב.

עם איתורו של הרכב המדובר ורכב נוסף שהיה מעורב, הוקמו מחסומים ובוצע מרדף במהלכו ניגחו החשודים ניידת משטרה וגרמו לפציעה קלה של שני שוטרים שהופנו לקבלת טיפול רפואי. היערכות מקצועית הביאה לעצירה של שני כלי הרכב החשודים בשטח עפר באזור הפזורה הבדואית, כאשר רכב אחד התהפך (ללא נפגעים) והרכב השני נעצר. במהלך המעצר חולץ החטוף שהיה חבול ונעצרו 5 חשודים במעורבות בחשד לחטיפה.

מבדיקה ראשונית עולה כי החטוף הוחזק מספר שעות במטרה לדרוש כופר על רקע חוב כספי ופעילות פלילית בה מעורבים החשודים.

חטיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד