כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תיעוד הרכישה

תופעת השטרות המזוייפים: חשוד נתפס 'על חם' בבני ברק - ותקף מתנדבים

תושב אום אל פחם נעצר לאחר חודשיים של מעקב שבוצע על ידי מתנדבי 'השומרים' בבני ברק | החשוד נתפס 'על חם' על ידי מתנדבי 'השומרים' והועבר לחקירה בתחנת המשטרה

תופעת השטרות המזוייפים: חשוד נתפס 'על חם' בבני ברק - ותקף מתנדבים
מעצר החשוד צילום: דוברות המשטרה

תושב אום אל פחם נעצר הערב (שני) בבני ברק בחשד להפצת שטרות מזויפים ברחבי העיר באופן סדרתי. מדובר בתופעה שהולכת ומתרחבת לאחרונה בעיר התורה והחסידות.

לפי ארגון 'השומרים', שמתנדביו תפסו את החשוד "על חם", בחודשים האחרונים התקבלו במוקד הארגון דיווחים מעשרות בעלי חנויות על חשוד אשר קונה מוצרים עם שטרות מזויפים של 100 ו-200 ש"ח.

מבדיקה שביצעו מתנדבי הארגון במצלמות האבטחה של החנויות, הצליחו המתנדבים להוציא תמונה ברורה של החשוד והיא הופצה בקרב צוותי הארגון, במטרה להתחקות במהירות אחר עקבותיו. הערב, התקבל דיווח ממתנדב 'השומרים' שסייר ברחוב שלמה המלך בעיר, על כך שהוא מזהה את החשוד בתוך חנות כשהוא מחזיק בידיו שטרות מזויפים.

מוקד הארגון הזעיק למקום מתנדבים נוספים שתפסו על חם את החשוד, ולאחר שזוהה ניסה להימלט וזרק מכיסו את השטרות המזויפים. במהלך עיכובו, החשוד תקף מתנדב באמצעות סכין.

החשוד, כבן 30, נאזק בידיו וברגליו על ידי שוטרים ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה. בהמשך יוחלט האם להביאו בפני שופט לצורך הארכת מעצרו.

 

תפיסה על חם נתפס על חם שטרות מזויפים השומרים בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד