כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לקיים בנו

בכותל ובישיבות: תפילות רבים לרפואת הרב דרוקמן

רבים מתלמידי ישיבות ההסדר ובני עקיבא התאספו יחד עם בני משפחת הרב לתפילת המונים בכותל לרפואתו של זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן שליט"א. רבני הישיבות: "והן אל כביר לא ימאס תפילת רבים"

בכותל ובישיבות: תפילות רבים לרפואת הרב דרוקמן
תפילת רבים בכותל המערבי צילום: איגוד ישיבות ההסדר

שערי שמיים לא ננעלו: אלפי תלמידים, רבנים ואישי ציבור התפללו הערב (שני) בכותל ובישיבות ברחבי הארץ, לרפואתו של זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים מאיר בן מילכה דרוקמן שליט"א. 

מנהלי איגוד ישיבות ההסדר שלחו קודם לכן הודעה הקוראת לכל הישיבות לבוא בהמוניהם אל הכותל הערב ולהשתתף בתפילה לרפואת הרב. בנוסף, עוד נכתב כי כלל הישיבות יישאו יחדיו תפילה מכל מקום ברחבי הארץ במקביל לתפילה המתקיימת בכותל. "נתכנס במקביל מי שיכול ברחבת הכותל המערבי, ובמקביל בהיכלי הישיבות די בכל אתר ואתר. והן אל כביר לא ימאס תפילת רבים" נכתב בהודעת הרבנים.

כזכור, ביום שישי האחרון הרב לא חש בטוב, ולאחר ביצוע בדיקות שונות - התברר שהוא חיובי לנגיף. מצבו של הרב לא השתפר עד היממה האחרונה, אז נמסר כי "בזכות התפילות של הציבור היקר ובהשתדלותם של הרופאים המסורים, חל שיפור קל במצבו של הרב". 

קרוביו סיפרו אמש כי "הוא מאוד חלש, ישן בעיקר. צריך תפילות לרפואתו. צריך לצעוק שאנחנו רוצים אותו כאן". כמו כן נמסר כי "הרב נמצא בביתו ומטופל על ידי צוות הרופאים המלווים אותו בשגרה ובחירום. על פי הרופאים המטפלים ברב, הרב עדיין מוגדר במצב קשה ויציב. הציבור מתבקש להרבות בתפילה".

הכותל המערבי תפילת רבים הרב חיים דרוקמן הרב דרוקמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד