י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סלפי לאינסטגרם

גבר רוסי נקנס כי פרסם שחלם על וולודימיר זלנסקי

"הכפיש את הכוחות המזוינים של הפדרציה הרוסית": אנשיו של פוטין התקשרו לגבר רוסי בן 26 בעבודה, כדי לספר לו שהפוסט שלו באינסטגרם בעניין חלומו על זלנסקי הרגיז אותם, ואמרו שעליו לגשת לתחנת משטרה

גבר רוסי נקנס כי פרסם שחלם על וולודימיר זלנסקי
בעל החלום איוון לוסב צילום: אינסטגרם

גבר רוסי בן 26 ניצל מכלא אך נקנס בסכום של 500 דולר אמריקאי, לאחר שסיפר באינסטגרם כי חלם על נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי.

לאיוון לוסב, מצ'יטה, עיר הממוקמת כ-5000 קילומטרים מזרחית למוסקבה בדרום מזרח סיביר, נאמר על ידי הרשויות שהפוסט שלו באינסטגרם "הכפיש את הכוחות המזוינים של הפדרציה הרוסית".

הגבר בן ה-26 אמר שהוא נבוך מהעובדה שקצין שירות הביטחון הפדרלי "בשנות הארבעים לחייו" התייחס לחלומו, שבו הוא מבקש מזלנסקי לעשות איתו סלפי. בהסבירו את החלום, אמר לוסב לעוקביו: "אתמול בלילה חלמתי על גיוס והגעתי לאיזה מחנה גיוס. פתאום פרצו פנימה לוחמי AFU (הכוחות המזוינים של אוקראינה) בראשות זלנסקי, ריכזו את כולם ועמדו להוציא אותנו להורג באמצעות כיתת יורים".

הוא המשיך לספר: "ואז באותו רגע זלנסקי חולף על פני ואומר 'אה, ראיתי את הסיפורים שלך באינסטגרם. תהילה לאוקראינה' אני עונה לו חזרה 'תהילה לגיבורים', זלנסקי טופח לי על השכם ואומר 'עזוב את זה, ותוציא להורג את כולם'. אז הנה אנחנו, אני והוא, עומדים זה לצד זה, מסתכלים, ואני אומר לו 'אפשר לעשות איתך סלפי לאינסטגרם שלי?' זלנסקי אומר 'בטח'".

אנשי הקרמלין פחות אהבו את הפוסט, "אני מתקשה לדמיין איך קצין ה-FSB בשנות הארבעים לחייו מקליד מחדש את הפוסט שלי כדי להוסיף אותו לתיק. המחשבה מגוחכת". לדבריו, הרשויות התקשרו אליו בטלפון העבודה שלו, ואמרו לו: "יש סיבה להאמין שאתה עוסק בהכפשת הכוחות המזוינים של הפדרציה הרוסית", ואמרו לו ללכת לתחנת המשטרה המקומית, כך דיווחה התקשורת הרוסית.

לוסב הוסיף כי הוא כבר השלים שיקבל עונש מאסר אך ניצל עם קנס של 30,000 רובל, כ-500 דולר אמריקאי, והפוסט נמחק כעת. בית משפט בעיר צ'יטה הרשיע אותו ב"התנגדות והכפשת הצבא הרוסי". העונש המרבי לאישום כזה הוא 15 שנות מאסר.

מלחמת אוקראינה רוסיה קנס ולדימיר פוטין חלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד