כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"סומכים על נתניהו"

ח"כ ואטורי: "אנחנו לא צריכים את האופוזיציה שיטיפו לנו"

ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד אומר ל'בחדרי חרדים' כי הוא לא מתרגש מהצעקות של האופוזיציה הנכנסת, ולא מתכוון לשתף פעולה עם חוקים שהם יקדמו. לגבי חוק ההתנתקות הוא אומר: "אני תומך בביטולו, יהודים צריכים לגור בכל מקום". לגבי תפקיד בממשלה: "לפי איך שעבדתי מגיע לי להיות סגן ראש הממשלה ודיסטל שרת החוץ"

ח"כ ואטורי: "אנחנו לא צריכים את האופוזיציה שיטיפו לנו"
ניסים ואטורי צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד תוקף את האופוזיציה ותומך בביטול חוק ההתנתקות ולא מתרגש מהצעקות של האופוזיציה הנכנסת. לשאלה האם הוא מתרגש מהצעקות של האופוזיציה הנכנסת אומר ח"כ ואטורי: "אין מה לדאוג, אין מה לחשוש, אנחנו חזקים, אנחנו ראינו מה קורה פה עכשיו ומה היה פה בשנה וחצי האחרונות". לגבי קריאות להדחתה של היועמ"שית אומר ח"כ ואטורי: "היא לא יכולה לנהוג באיפה ואיפה, ולהגיד דברים שהם מותרים שהם אסורים, ודברים שהם אסורים שהם מותרים, הכל הפוך מה שקורה פה. הגיע הזמן לשלוט אנחנו רוצים משילות אנחנו רוצים שינוי במערכת המשפט, אנחנו רואים שהדברים עובדים בצורה לא נכונה, דברים לא הגיוניים שפוגעים בחוקים עצמם".

לגבי ביטול חוק ההתנתקות אומר ח"כ ואטורי: "עם ישראל והיהודים יכולים וצריכים להתיישב בכל מקום בארץ ישראל, אני חתום על קריאה לביטול חוק ההתנתקות, אני תומך בו, אני רואה את מה שקרה פה בתקופה האחרונה, שהערבים יכולים להתנחל בשטחי C להם מותר הכל, ואנחנו יושבים כמו איזה מסכנים ועניים בפתח, אז אנחנו יכולים להתיישב בכל מקום בארץ ישראל ביהודה ושומרון בנגב".

לגבי שיתוף פעולה עם האופוזיציה על חוקים שהם מעוניינים להעביר אומר ח"כ ואטורי: "אנחנו לא צריכים את החוקים שלהם, ולא נתמוך בחוקים שהם יגישו, כל חוק שהם יביאו אנחנו נביא אותו בעצמנו, אם הוא טוב לישראל, אנחנו נעביר אותו בלי טובות של האופוזיציה, יש לנו 64 ח"כים, אנחנו לא צריכים טובות מהם, יש לנו הסכמה מלאה בקואליציה".

לגבי התיקים והמינויים בליכוד, והכעסים של חלק מהח"כים שטוענים כי זה לא הוגן לתת תפקידים לאנשים מבחוץ שלא הזיעו לפני הבחירות להביא את הניצחון: "לפי איך שאני עמלתי לפני הבחירות אני צריך להיות סגן ראש הממשלה, וגלית דיסטל צריכה להיות שרת החוץ, אבל יש שינויים, יש אילוצים של הרכב הממשלה ודברים נוספים, אני חושב שגלית באופן אישי ראויה להיות שרה בממשלה, אבל אני משאיר את ההחלטות האלה לנתניהו, אני שמח שאני לא צריך לקבל את ההחלטות האלה, אני שמח שנתניהו מקבל את ההחלטות האלה הוא מנהיג על כל המשתמע מכך, ואנחנו תומכים בהחלטות שלו וסומכים עליו מאד".

ניסים ואטורי גלית דיסטל אטבריאן אופוזיציה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד