כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
יכהן כמנכ"ל אצל דרעי?

משה בר סימן טוב מתפטר מתפקידו לקראת כניסה לזירה הציבורית

משה בר סימן טוב, מי שכיהן כמנכ"ל משרד הבריאות בשיא מגפת הקורונה, בוחן בימים אלו שיבה לזירה הציבורית, ולפי דיווחים שונים עד כה הוצע לו לכהן כמנכ"ל משרד הבריאות, או כמנכ"ל משרד רה"מ. היום הודיע בר סימן טוב על עזיבת תפקידו כמשנה למנכ"ל חברת כלל, מה שמרמז על כניסתו הקרובה לאחד התפקידים

משה בר סימן טוב מתפטר מתפקידו לקראת כניסה לזירה הציבורית
מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

היום (רביעי) הודיע משה בר סימן טוב על התפטרותו מתפקיד המשנה למנכ"ל חברת הביטוח 'כלל', זאת לאחר שקיבל הצעה משר הבריאות המסתמן אריה דרעי לכהן כמנכ"ל משרדו, בפעם השנייה.

בר סימן טוב משמש כמשנה למנכ"ל כלל ומנהל מחלקת הבריאות בה מאז מרץ 2022, ולפי ההסכם עם החברה הוא יישאר בתפקיד עד אפריל 2023, עוד כחמישה חודשים.

בהודעה ששלח מנכ"ל החברה יורם נוה לעובדיה כתב: "אני מבקש לעדכנכם, כי משה בר סימן טוב, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הבריאות, הודיע לי כי הוא מבקש לסיים את תפקידו ולחזור למערכת הציבורית. בשנה האחרונה, כיהן בר סימן טוב כמנהל חטיבת הבריאות של כלל ביטוח ופיננסים, ובתקופה זו הוביל שיתופי פעולה אסטרטגיים והשקיע בפיתוח והשקה של מוצרים ושירותים ייחודיים בתחום הבריאות, לטובת הלקוחות והסוכנים. אני מבקש להודות למשה בר סימן טוב על תרומתו להצלחת החברה בתקופה זו ובטוח כי ימשיך לעשות חייל ולהטביע את חותמו במערכת הציבורית".

בר סימן טוב כיהן כמנכ"ל משרד הבריאות בעת שיאה של מגפת הקורונה, אז כיהן בתפקיד תחת השר ליצמן. כעת, דיווחים שונים טענו כי הוא מועמד לתפקיד מנכ"ל משרד רה"מ, אך מסתמן כי הוא ישוב לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות.

משה בר סימן טוב משרד הבריאות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד