כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
לפי פרסומים זרים

דיווחים: תקיפת מטרות איראניות בסוריה

בשעה האחרונה מדווח בכלי תקשורת בסוריה על תקיפה נגד מטרות איראניות | בשלב זה לא דווח על נפגעים ולא ברור יעד התקיפה, אולם היא אינה מיוחסת לישראל

דיווחים: תקיפת מטרות איראניות בסוריה
תקיפה בסוריה צילום: רשתות חברתיות ערביות

כלי תקשורת סוריים מדווחים הערב (רביעי) כי תקיפת שורת מטרות איראניות במדינה. לפי שעה לא דווח על נפגעים וטרם ברור מה היה היעד לתקיפה, אולם ההערכה היא שמדובר בתקיפה אמריקנית.

מוקדם יותר היום נטל הרמטכ"ל אביב כוכבי אחריות על התקיפה בגבול סוריה-עיראק שיוחסה לישראל לפני מספר שבועות. כוכבי שנשא דברים בכנס השנתי לזכר אמנון ליפקין שחק, דיבר על יכולותיו המתקדמות של צה"ל, ואז התבטא באופן חריג על התקיפות המיוחסות לישראל בסוריה.

כוכבי אמר: "יכולנו לא לדעת לפני כמה שבועות על השיירה הסורית שעוברת מעיראק לסוריה, יכולנו לא לדעת מה יש בה ויכולנו לא לדעת שמתוך 25 משאיות, זו המשאית. משאית מספר 8 היא המשאית עם האמל"ח".

כוכבי הוסיף וציין כי גם אחרי שזיהו את המשאית: "צריך לשלוח לשם את הטייסים, הם צריכים לדעת להתחמק מטילי הקרקע-אוויר. אל תטעו יש מבצעים שיורים עליהם 30 או 40 טילי קרקע-אוויר, בשיא היה 70. הם צריכים לתקוף, הם צריכים לפגוע ולחזור. הם צריכים גם בחלק מהתקיפות לא להרוג את מי שלא צריך להרוג. אלה יכולות מאוד מתקדמות".

תקיפה בסוריה מתקפה בסוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד