כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הטיפה המרה

הודו: עשרות מתו לאחר ששתו אלכוהול רעיל

עשרות בני אדם מתו במחוז עני בהודו, לאחר ששתו אלכוהול מורעל. המשטרה המקומית חוקרת את מקרי המוות, לאחר שהמדינה אסרה מכירה וצריכה של משקאות חריפים ב-2016. קבוצות נשים ניהלו קמפיין נגד עובדים עניים שמבזבזים את הכנסתם הדלה על שתייה

הודו: עשרות מתו לאחר ששתו אלכוהול רעיל
שיכור. אילוסטרציה צילום: pixabay

לפחות 31 בני אדם מתו ועשרות נוספים מאושפזים בבית חולים במדינת ביהר שבהודו, לאחר ששתו אלכוהול רעיל, כך מסרו הרשויות וכלי תקשורת מקומיים. מקרי המוות אירעו בעיקר בשני כפרים במדינה המזרחית הענייה, שם נאסרו מכירה וצריכה של משקאות חריפים ב-2016 לאחר שקבוצות נשים ניהלו קמפיין נגד עובדים עניים שמבזבזים את הכנסתם הדלה על שתייה.

איסורים כאלה תקפים במספר מדינות בהודו, אך מניעים שוק שחור משגשג של אלכוהול זול המיוצר במזקקות ברחוב באופן לא מוסדר שהורג מאות אנשים מדי שנה.

מספר בני אדם מתו בדרך לבית החולים ואחרים מתו במהלך טיפול ביום רביעי וחמישי, כאשר דיווחים בתקשורת המקומית מעריכים את המספר על 31. גורמים רשמיים חוששים שמניין ההרוגים עלול לעלות עוד יותר.

קצין המשטרה סנטוש קומאר ציין כי כמה מהאנשים המאושפזים איבדו את ראייתם. הוא הוסיף כי הרשויות פעלו נגד חנויות אלכוהול אסורות באזור. "עצרנו למעלה מתריסר סוחרי אלכוהול", סיפר קומאר לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP. חמישה מיליארד ליטר אלכוהול שותים בהודו מדי שנה במדינה, כ-40% מיוצרים באופן לא חוקי, כך לפי איגוד המשקאות והיין הבינלאומי בהודו.

אלכוהול הודו הרעלת אלכוהול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד