כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
כתב אישום

לעיני בנו: שדדו שעון יוקרה באיומי אקדח

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד אמיר ג'אבר מבת ים, ודון ציפורי מטירה בגין שוד של שעון יוקרה בשווי 400 אלף ש"ח

לעיני בנו: שדדו שעון יוקרה באיומי אקדח
אילוסטרציה צילום: pixabay

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד אמיר ג'אבר (29) מבת ים, ודון ציפורי (25) מטירה בגין שוד של שעון יוקרה בשווי 400 אלף ₪.

מכתב האישום שהוגש הבוקר עולה כי ג'אבר וציפורי תכננו לשדוד יחד את המתלונן באיומי אקדח. לשם כך, הצטיידו השניים בקטנוע עם לוחית זיהוי מזויפת, שתי קסדות, כפפות ואקדח. וכך באחד מימי חודש ספטמבר, עקבו השניים כשהם רכובים על האופנוע, אחרי רכבו של מהתלונן, בזמן שהסיע את בנו בן ה-6.

כשהגיעו לביתו של המתלונן, ג'אבר וציפורי חסמו את הרכב באמצעות האופנוע. מיד לאחר מכן, ירדו מהאופנוע לכיוונו, הורו לו לכבות את הרכב תוך שג'אבר מאיים עליו עם האקדח לעיניי בנו הקטין, וחוסם בגופו את האפשרות לצאת מהרכב.

אז הורה לו ג'אבר למסור לידיו את השעון שעל ידו באומרו: "מהר תביא את השעון, מהר". בשלב הזה, השניים הבחינו בתיקו של המתלונן שנמצא ברכב והורו לו למסור גם אותו. המתלונן מסר לנאשמים את השעון שלו ששוויו 400 אלף ₪ ואת תיקו שהכיל 700 ₪ ותעודות אישיות. בזמן שהשניים חזרו לאופנוע, ג'אבר סימן למתלונן עם ידו לשתוק ומיד לאחר מכן השניים נמלטו מהמקום.

כתב האישום מייחס לשניים עבירות של קשר לפשע (כאשר הפשע הינו עבירת השוד) ושוד מזוין בצוותא חדא. בנוסף, הוגשה בקשה לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

איומים שוד אקדח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד