י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הפתעה בטוויטר

דיון על ראש ישיבה ואברכים הביא להתפתחות מעניינת

חילופי דברים הומוריסטיים בטוויטר בין יזם לבין הומוריסט/סאטיריקן הובילו לכך שהיזם הניח תפילין בעזרת שליח חב"ד בלוס אנג'לס לראשונה בחייו. היזם סיפר כי הוא יהודי וגילה בקיאות בראשי ישיבות ואברכים וסיפר כי הילדים שלו הולכים לבית הכנסת.

דיון על ראש ישיבה ואברכים הביא להתפתחות מעניינת
הנחת התפילין המרגשת צילום: באדיבות המצלם

דיוויד בשבקין, הוא צעיר חרדי מלייקווד שנמצא בטוויטר במטרה לפרגן לכל מה שקשור לעולם היהודי. הוא מגיב בזמנו הפנוי, ובצורה הומוריסטית, ומעניק עצות נצחיות לכולם. כך מספר האתר Yeshiva World News. חשבון הטוויטר של Awkward Bochur מרבה להשיב לציוצים של אישים ידועים. ביום שני האחרון, היזם דארן מרבל צייץ ציוץ תמים: "אם אתה לא יכול או לא רוצה לגייס הון, אתה לא יכול להיות מנכ"ל".

על כך השיב דייוויד מלייקווד: "אתה נשמע כמו ראש ישיבה שנותן עצות לאברכים לגבי פתיחת ישיבה". מרבל השיב: "זאת עצה מחכמים", ועל כך הגיב האיש מלייקווד, "מצחיק איך אתה יודע על ראש ישיבות ואברכים". מארבל הגיב בטוויטר שהוא יהודי אבל לא קיבל חינוך דתי וילדיו לומדים במקום יהודי, דייויד מיד הגיב שהוא ישלח את יוסי פארו, שליח חב"ד המקומי בווברלי בילס ואיש תקשורת, להניח לו תפילין. "אני בפנים" ענה מרבל, השניים נפגשו והיזם הניח תפילין לראשונה בחייו.

הנחת תפילין טוויטר אברכים ראש ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד