כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
על רקע חשיפת הנשק

גולדין קורא ללמוד מהדרוזים: "היה איום צבאי"

אביו של הלוחם הדר גולדין הי"ד, שגופתו עדיין נמצאת ברצועת, עזה, קורא ללמוד משחרור גופתו של טיראן פרו מג'נין: "הייתה נחישות אזרחית, הדרוזים כאיש אחד קמו ואמרו 'לא יעשה דבר כזה'". הוא הגיב לטענה של חמאס שהציג נשק של בנו: "אם זה הנשק שלו זו שאלה שולית"

גולדין קורא ללמוד מהדרוזים: "היה איום צבאי"

שמחה גולדין, אביו של הלוחם הדר גולדין הי"ד שגופתו נמצאת ברצועת עזה מאז שנרצח ב'צוק איתן', קרא היום (חמישי) ללמוד מהמקרה של שחרור גופתו של טיראן פרו, נער דרוזי שנחטף לפני כחודש מבית חולים בג'נין.

בראיון לגלי צה"ל התייחס האב השכול שמחה גולדין לחטיפת טיראן, שנחטף כשהיה בבית חולים על ידי פלסטינים וגופתו הוחזרה אחרי איומים מצד הקהילה הדרוזית. "הייתה נחישות אזרחית, הדרוזים כאיש אחד קמו ואמרו 'לא יעשה דבר כזה'", אמר. 

"היה איום כלכלי על ג'נין וגם איום צבאי. זה בדיוק מה שאנחנו מבקשים - על החמאס אפשר להפעיל 100 מנופים יותר ולא עושים את זה כי פוחדים".

גולדין האב הגיב גם לטענה של ארגון הטרור חמאס, כי בידיו נמצא הנשק של בנו: "אף אחד מהמערכת לא הזהיר אותי לפני שהלוחמה הפסיכולוגית הזאת קרתה. אם זה הנשק שלו זו שאלה שולית. השאלה היא איך אנחנו מאפשרים למנהיג חמאס לנפנף בנשק צבאי שלטענתו שייך לחייל שזרוק אצלו יותר מ-8 שנים?".

הדר גולדין שמחה גולדין חמאס טירן פרו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד