כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
טובל ושרץ בידו

אחרי הפגישה עם אנטישמיים: טראמפ ינאם בוועידת תורה ומסורה

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ייפגש עם גורמי חינוך חרדים, וידבר היום בפני קהל בוועידת 'תורה ומסורה' במיאמי. הפגישה מגיעה לאחר שנפגש עם אנטישמים ולא התנצל או גינה אף אחד מהם מאז הפגישה שעוררה סערה

אחרי הפגישה עם אנטישמיים: טראמפ ינאם בוועידת תורה ומסורה
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ ינאם היום (שישי) בוועידת 'תורה ומסורה'. הנשיא לשעבר ייפגש עם גורמי חינוך חרדים וינאם בפני קהל בוועידת נשיאי 'תורה ומסורה' במועדון הלאומי שלו במיאמי, כך דווח אתר Yeshiva world news.

הנאום יגיע פחות מחודש לאחר שהנשיא לשעבר נפגש עם שני אנטישמים ידועים לשמצה, קניה ווסט וניק פואנטס, באחוזתו במאר-א-לאגו. הוא לא התנצל או גינה אף אחד מהם מאז הפגישה, ולא ברור אם הוא מתכנן לעשות זאת בנאום שלו.

"מעולם לא שמעתי על האיש, לא היה לי מושג מה הן דעותיו, והן לא באו לידי ביטוי בשולחן בארוחת הערב המהירה מאוד שלנו, אחרת זה לא היה מתקבל", אמר טראמפ ל'פוקס ניוז' לאתר שהפגישה עוררה סערה. בנוסף, טראמפ תקף בשבוע שעבר "מנהיגים יהודים" בשל חוסר נאמנות אליו והתעלמות מהרקורד שלו על אנטישמיות והיחס לישראל. זאת לא הפעם הראשונה שטראמפ מאשים יהודים אמריקאים בחוסר נאמנות, בעבר הוא אמר שהם לא נאמנים מספיק לישראל. ב-2019 אמר טראמפ שכל יהודי שמצביע לדמוקרטים מראה "חוסר ידע מוחלט או חוסר נאמנות גדול".

הפגישה של טראמפ מגיעה כשלושה שבועות לאחר שאכל ארוחת ערב עם ניק פואנטס, מכחיש שואה ומתויג כבעל עליונות לבנה על ידי הליגה נגד השמצה, וקניה ווסט, זמר מפורסם שבמשך חודשים מתבטא באנטישמיות. קבוצות יהודיות מהשמאל האמריקאי כולל קבוצות יהודיות מהימין האמריקאי, כולל מספר רפובליקנים יהודים שהיו מקורבים אליו והגנו עליו בעבר, תקפו את טראמפ על כך.

מיאמי טראמפ דונלד טראמפ קניה ווסט אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד