כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"ישיבה חברית"

האם מקורבו של נתניהו ניסה להידבר עם הממורמרים

חלק מחברי הכנסת שנחשבים לקבוצה בתוך הליכוד שדורשת לעצמה תפקידים בכירים ומשפיעים בממשלה ובקואליציה הבאה נצפתה אמש במזנון הכנסת עם יועציו הקרובים של נתניהו והיה מי שפירש זאת כניסיון להגיע עצם להסכמה על התפקידים שיקבלו | בכיר החבורה הכחיש בתוקף

האם מקורבו של נתניהו ניסה להידבר עם הממורמרים
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראש המטה של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, צחי ברוורמן, נפגש אמש (חמישי) עם חברי הכנסת דוד ביטן וישראל כ"ץ, בניסיון להגיע עמם להסכמה בעניין חלוקת התיקים והתפקידים שיקבלו בממשלה המסתמנת. כך דיווח מיכאל שמש ב'כאן 11'. חבר הכנסת דני דנון עדיין פועל עצמאית ונעדר אתמול מההצבעות בכנסת, ללא תיאום עם 'הליכוד'.

לפי הדיווח, ביטן, כ"ץ ודנון, יחד עם חבר הכנסת דוד אמסלם איימו בתחילת החודש כי אם נתניהו לא יענה לדרישותיהם, הם יסכלו העברת חוקים. הארבעה, שמתנהלים כ"סיעה בתוך סיעה", נערכים לאפשרות שנתניהו ידיר אותם מחלוקת התיקים. הם תכננו לסכל בשלב ראשון את החוק הנורווגי ולאחר מכן, כשיתפסו עמדות כוח בכנסת, ינסו לסכל חקיקה של נתניהו. לחברי הכנסת המאוכזבים מנתניהו אין תוכנית לפגוע בחקיקה של השותפים הפוליטיים האחרים.

ראש הסגל של נתניהו, צחי ברוורמן (במרכז) | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

חבר הכנסת ישראל כ"ץ הכחיש את הדיווח וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "ישיבה חברית הערב, סביב שולחן במזנון הכנסת, עם חברי דוד ביטן ואופיר אקוניס ויועצי נתניהו ברוורמן וטופז, עם הרבה נוסטלגיה והומור, מוצגת ע״י העיתונאי מיכאל שמש כפגישת מו״מ על תפקידים. אפילו ללא בקשת תגובה. להד"מ (לא היו דברים מעולם. ק.ע.)".

 

הליכוד ישראל כץ בנימין נתניהו צחי ברוורמן דוד ביטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד