כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מנעו פציעות

צפו: מתנדבים חרדים פיזרו מלח ברחובות וגרמו לקידוש השם

לאחר שמספר אנשים נפצעו מהחלקה בגלל השלג, מתנדבים חרדים פיזרו ביום חמישי בלילה מלח בשכונות החרדיות בלונדון. מספר נפגעי החלקה פונו לבית החולים עם פציעות בידיים וברגליים, השכנים הנוכרים הודו למתנדבים שעשו את מה שהעירייה לא עשתה

צפו: מתנדבים חרדים פיזרו מלח ברחובות וגרמו לקידוש השם
פיזור המלח בלונדון צילום: ארגון חברים

בסוף השבוע מעל 15 מתנדבים חרדים פיזרו מלח ברחבי השכונות החרדיות, טוטנהאם, וסטמפורד היל, לאחר שהעירייה לא פעלה כנדרש ולא פיזרה מלח. השלג הרב גרם לפציעות רבות ברחבי השכונות החרדיות, מספר אנשים שהחליקו, פונו לבית החולים עם פציעות בידיים וברגליים.

ארגון 'חברים' ארגן 10 טון מלח שהגיע עם משאית מיוחדת, ובמשך הלילה הם פיזרו את המלח לאורך הרחובות. שכנים נוכרים הודו למתנדבים החרדים ושיבחו אותם על מה שהם עשו, והדבר גרם לקידוש השם.

אליעזר פרישמן אחד המתנדבים סיפר ל'בחדרי חרדים' על המאמץ הגדול: "הארגון החליט לקחת על עצמו לפזר מלח לאורך הרחובות בכדי למנוע פציעות נוספות, זה לא היה קל, זאת עבודה קשה, אבל החלטנו שאנחנו לא נגיע לשבת כשאנשים לא יכולים ללכת ברחוב כמו שצריך, משפחות עם ילדים לא יוכלו לצאת לרחוב ולטייל, ולכן עבדנו במהלך הלילה וברוך השם הספקנו ועכשיו הרבה יותר בטוח ללכת ברחובות כאן".

מטעם מועצת טוטנהאם נשלח מכתב תודה למתנדבים החרדים: "תודה לכם ול'חברים' על העזרה הערב הזה. עברו כמה ימים קשים וכמו שאתם יכולים להבין, פיזור מדרכות זו עבודה קשה ארוכה, זה בלתי אפשרי למועצה לשפוך מלח על כל מדרכה וכל לילה יש קרח ושלג, אנחנו מאוד מעריכים את התגייסות הקהילה כדי לסייע בפיזור על הכבישים בדרום טוטנהאם, הצוותים כל כך אסירי תודה על עזרתכם".

סטמפורד היל לונדון בריטניה שלג מלח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד