י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אל תפסיקו להתפלל

הרב הראשי הגר"ד לאו הכניס ספר תורה לרפואת רעייתו

מעמד מרגש בעיר מודיעין עת הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו הכניס ספר תורה לרפואת השלמה של רעייתו הרבנית פייגא ציפורה בת הדסה לרפואה שלמה. במעמד גדולי ישראל שכתבו אותיות ובאו להשתתף במעמד. הרב לאו ריגש ואמר: "הקב"ה העמיד אותנו בניסיון לא פשוט, אנחנו רואים את הניסים בחוש, אל תפסיקו להתפלל". צפו בגלריה מסכמת 

הרב הראשי הגר"ד לאו הכניס ספר תורה לרפואת רעייתו
הכנסת ספר תורה לרפואת הרבנית לאו צילום: יעקב כהן ושלומי כהן

ביום חמישי בערב ערך הרב הראשי לישראל הגר״ד לאו הכנסת ספר תורה לזכות ולרפואת רעייתו הרבנית שתחי (פיגא צפורה בת הדסה). באירוע המרגש השתתפו מרנן ורבנן גדולי ישראל, מאות רבנים, רבני ערים, ראשי ישיבות, חברי בית הדין הגדול, אבות בתי דין, דיינים ואישי ציבור מכל רחבי הארץ.

יממה לפני הכנסת ספר התורה הגיע הגר״ד לאו למעונו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין אשר שוחח עם הרב הראשי באריכות בענייני השעה וכתב אות בספר התורה. לאחר מכן הגיע הרב הראשי למעונם של האדמו"ר מויז'ניץ וראש ישיבת בית מתתיהו הגאון רבי ברוך ויסבקר אשר כתבו אות בספר התורה.

במעמד הכנסת ספר התורה כיבדו בנוכחותם חברי מועצת גדולי התורה ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי, ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי, הצדיק הגאון רבי שמעון גלאי, הגר"ד כהן  ראש ישיבת חברון והגאון רבי יצחק אזרחי מראשי ישיבת מיר.

כמו כן השתתפו הרב הראשי הגרי"מ לאו, הרב הראשי ונשיא מועצת הרבנות הראשית הראש"ל הגר"י יוסף, הראשו לציון ורב העיר ירושלים הגרש"מ עמאר, הרב שמואל קמינצקי הרב הראשי לעיר דנייפרו אוקראינה, חבר מועצת הרבנות הראשית ואביה של הרבנית הגר"י רלב״ג, רב הכותל והמקומות הקדושים הגר"ש רבינוביץ, רבני ערים, חברי מועצת הרבנות הראשית, דייני בתי הדין הרבניים, דייני מערך הגיור, אבדי"ם וראבדי"ם מכל רחבי הארץ.

באירוע השתתפו אישי ציבור רבים ביניהם, ראש המוסד והמל"ל לשעבר יוסי כהן, רה"ע ב"ב אברהם רובינשטיין, רה״ע מודיעין עילית יעקב גוטרמן, ראש העיר מודיעין ויו"ר השלטון המקומי חיים ביבס, יו"ר עזר מציון הרב חנניה צו'לק, הרב חנוך זייברט, מנהל בתי הדין הרב אלי בן דהן, מנכ"ל ביה"ח תל השומר פרופ׳ יצחק קרייס, מנכ"ל ביה"ח בלינסון ד"ר ערן רוטמן, מוטי זוננפלד, עו"ד עמית חדד, עו"ד ד"ר שלמה נס, נתן אשל, מוטי בן משה.

הרב הראשי ריגש בדבריו בסעודת המצווה כאשר התייחס לתקופה הקשה שעוברת על משפחתו: "הקב"ה העמיד אותנו בניסיון לא פשוט" אמר הרב הראשי והוסיף: "זכינו לראות את ההתעוררות הרוחנית של מאות אלפים מעם ישראל בכל אתר ואתר, זה דבר מדהים שבכל מקום בעולם אנחנו שומעים על תפילות שמתקיימות מדי יום, על מעשים טובים שנעשים, על אנשים שמקבלים שבת מוקדם יותר לרפואת הרבנית כי זה דבר שחשוב לה, ולא מפסיקים עם כל הקושי ועוד אינספור מצוות חשובות לרפואתה השלמה. עם ישראל אומר לרבנית את חשובה לנו ואנחנו רוצים וצריכים אותך בריאה ושלמה".

הרב הראשי אמר עוד: "הקב"ה מחדש נס חדש בימים הללו וחלקכם ראו אותה היום לראשונה אחרי 9 חודשים ורואים את הניסים בחוש ממש. אני רוצה בשמי ובשם כל משפחתנו ראשית להודות לה׳ יתברך אשר חסדיו לא משו מאיתנו לרגע וזכינו לראות ניסים של ממש".

"עוד אנו רוצים להודות ביום מרגש זה לכל מי שהתפלל ועשה מאמצים לרפואת הרבנית ויחד עם זאת לבקש מכל עם ישראל, יש לנו עוד דרך ארוכה עד לרפואה השלמה, אל תפסיקו להתפלל התפילות משפיעות ואנחנו מרגישים זאת מדי יום".

בשל הדיונים שהתקיימו בכנסת נבצר מראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו להשתתף באירוע, יחד עם חברי כנסת רבים מכלל סיעות הבית שהתעתדו להגיע לאירוע, ובסיום האירוע התקשרו רוה"מ וחלק מחברי הכנסת לברך את הרב הראשי. 

על הפקת האירוע הופקד מוטי בוקצ'ין ואילו על ההפקה המוזיקלית ניצח מוישי ביכלר יחד עם האומנים מוטי ויזל אברימי רוט ומקהלת 'נרננה'.

 

הרב דוד לאו הכנסת ספר תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד