כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אופטימי מאד

ח"כ מילביצקי: "אם היא תתפטר, אני לא אזיל דמעה"

ח"כ חנוך מילביצקי מהליכוד מדבר על הקמת הממשלה, ועל הצורך לשמור עליה שתמלא את ימיה. על היועצת המשפטית לממשלה ועל תפקידי שרים. "הממשלה עוד לא קמה, אבל אני אומר חד משמעית היא תחזיק מעמד עד הסוף"

ח"כ מילביצקי: "אם היא תתפטר, אני לא אזיל דמעה"
חבר הכנסת חנוך מילביצקי צילום: באדיבות המצלם

ח"כ חנוך מילביצקי מהליכוד מספר ל'בחדרי חרדים' על הלחץ להקים את הממשלה ועל כך שהיה שמח אם היועצת המשפטית לממשלה הייתה מסיימת את תפקידה.

על השאלה האם הממשלה תמלא את ימיה אומר ח"כ חנוך מילביצקי: "הממשלה עוד לא קמה, אבל אני אומר חד משמעית היא תחזיק מעמד עד הסוף. תומכי ליכוד אמרו לנו "אם הפעם אתם לא מקימים ממשלה כמו שצריך, ולא מיישמים מדיניות, לא נתמוך בכם יותר" אומרים זאת ליכודניקים רציניים, ואני מאמין שאף אחד לא יעשה טעות, בן גביר וסמוטריץ׳ הביאו הישג חסר תקדים עם 14 מנדטים, והחרדים התחזקו מאד, כולם ישמרו על הממשלה".

לגבי תפקידי שרים ותיקים חשובים, שאלנו את חה"כ מה הוא חושב על כל הסאגה ועל כך שיש ח"כים ממורמרים שלא קיבלו תיק חשוב או משרד חשוב: "מותר להתעצבן ולכעוס, זה טבעי, אבל אי אפשר לקחת את זה למקום של חרמות, או היעלמויות, בסוף נתניהו הוא יו"ר, נכון שהיה לנו פריימריז, אבל זה הליכוד בראשות בנימין נתניהו, ובחרו בנו לממש מדיניות, אני מבין שאנשים רוצים לממש את המקום בו יוכלו להשפיע, בסוף יש מי שקובע וזה נתניהו".

חה"כ מילביצקי אומר לגבי היועצת המשפטית לממשלה כי "במדינת ישראל מעולם לא פוטר יועץ משפטי לממשלה, רק בפרשת קו 300" (בה מחבלים הוצאו להורג בידי השב"כ) שם היועץ המשפטי הבין שאין לו גיבוי, אם הפעם היא תתפטר אני לא אזיל דמעה, היא לא מתאימה לתפקיד, היא נכשלה בלהגן על הממשלה מול בג"צ כמה פעמים".

עוד אומר מילביצקי ל'בחדרי חרדים' על היועצת המשפטית לממשלה: "פתאום היא התעוררה לעמוד מול חקיקה מהירה שהליכוד ושאר המפלגות מקדמות, היא התעלמה מלפיד שחתם הסכם עם לבנון בלי אישור של הכנסת, אבל אני לא חושב שצריך לפטר אותה, אני חושב שהדיבורים על פיטורין לא נכונים, חייבים לפצל את התפקיד, לתובע מדינתי, וליועץ משפטי שייעץ לממשלה איך לממש מדיניות, אין היום אף חוק שמגדיר את תפקידו, ולכן חייבים חקיקה שתגדיר את התפקיד של היועץ ושל התובע".

חנוך מילביצקי הליכוד ראש ממשלה ממשלה חדשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד