כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
למעלה מדרך הטבע

לכבוד ימי החנוכה: שלוש מידות בנותני צדקה

מרן עמוד התפילה הגר"ש גלאי תיקן שלושה מסלולי תרומה שיחישו בעזרת ה' את הישועה לתורמים • הוא נערך לתפילות שיקרעו שערי שמים ויחישו ישועה לעם ישראל • ימי החנוכה ידועים כימים שיש בהם סגולה לחולל ניסים ונפלאות למעלה מדרך הטבע • איך מצטרפים?

לכבוד ימי החנוכה: שלוש מידות בנותני צדקה
הגר"ש גלאי צילום: באדיבות המצלם

למעלה מדרך הטבע! מרן עמוד התפילה הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א, משרטט שלושה מסלולים מיוחדים לישועה מעל דרך הטבע, בתפילה נרגשת ועתירת דמעות על הציון המצוינת של רבי משעון בר יוחאי באתרא קדישא מירון.

כדי לזכות בישועה בברכת קדשו של עמוד התפילה הגר"ש גלאי שליט"א הקליקו כאן>>>

מקובל ביד צדיקי הדורות, שימי החנוכה הם ימים קדושים ונשגבים מאוד, ושיש בהם כח מיוחד לפעול ישועות למעלה מדרך הטבע, כמו הנס המיוחד שנעשה בעת שטיהרו המכבים את המקדש, ופח השמן הקטן הספיק לשמונה ימים מלאים של בעירת שבעת הנרות של המנורה הטהורה – תוך שבירה מוחלטת של הטבע והנהגה ניסית ועל טבעית בצורה יוצאת דופן.

ממקורביו של עמוד התפילה של מורנו, הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א, מספרים שבתקופה האחרונה הוא ממתין בכיליון עיניים לקראת ימי החנוכה, ומתכוון לצאת לדרך שתחיש ישועה ליהודים הזקוקים לישועה.

שיא השיאים הוא בנסיעה של מרן עמוד התפילה שליט"א, לציון המצוינת, קבר הרשב"י במירון, בעצם ימי החנוכה. שם, במירון, מרים הגר"ש קול זעקה גדולה ומרה, וכשאל תפילתו הזכה מצטרפת זכותו העצומה של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי, הוא פועל ישועות בקרב הארץ.

מי ששמע פעם את תפילתו הטהורה של מרן עמוד התפילה, יודע שאסור לו להיפקד מהרשימה של השמות שיישא על לבו בבקשה ישועה ורחמים פרטנית עבור כל אחד ואחד מהמופיעים בה. הרב מתפלל מכל לבו, כל עצמותיו נוטלות חלק בעבודה המיוחדת. דמעות חמות שוטפות את פניו, וקולו מתייפח ונשבר פעם אחר פעם כשהוא פועל ישועות בתפילתו הזכה, כבן המתחטא על אביו ועושה לו רצונו.

לקראת ימי החנוכה ניאות עמוד התפילה שליט"א להקדיש את עיקר זמן התפילה שלו לתורמי 'קופת העיר', כחלק מהתפקיד אליו התמנה על ידי מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, לברך את התורמים לקופת העיר ולהתפלל עבורם מעומק לבבו.

במסגרת זו קבע הרב גלאי שלוש מידות בנותני צדקה לקופת העיר.

• התורמים סכום של 360 שקלים, יזכו ששמם ייחרט על גבי הגיליון שייטול הרב עמו למירון, והוא יתפלל עליהם באופן פרטני בדמעות שליש.

• התורמים סכום של 960 שקלים, יזכו שמרן שליט"א יתפלל עליהם מעומק לבו הטהור במירון, ובנוסף יקבלו עם שליח מיוחד שיביא אל פתח ביתם את מתנו של עמוד התפילה שליט"א, בקבוק שמן זית מיוחד להדלקת הנרות, ושרביט הדלקה מעוטרת מכסף, כשעליה חרוטה ברכת קדשו של הגר"ש גלאי שליט"א.

• המידה השלישי בנותני הצדקה היא, אלו שיתרמו סכום של 3,600 שקלים. אלו יזכו להצטרף לנסיעה המיוחדת של מרן הגר"ש שליט"א למירון בעצם ימי החנוכה, וישתתפו איתו במעמד התפילה המיוחד, כשלאחר מכן הם יוכלו גם לעבור לפניו בסך, ולשוחח עמו באופן אישי, לקבל את ברכתו הלבבית הניתנת במאור הפנים המיוחד לו.

מיותר לציין שכל התרומות יעוברו לידי משפחות עניות, הכסף ישמש לקניית לחם וחלב למשפחות רעבות, נעליים לילדים עניים, טיפולי שיניים, וההוצאות הדחופות ביותר של המשפחות הנתמכות.

כדי לזכות בישועה בברכת קדשו של עמוד התפילה הגר"ש גלאי שליט"א הקליקו כאן>>>

 

קופת העיר הרב שמעון גלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד