כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
לא רק לגמר המונדיאל

דרישה ממפקד המחוז: "לאפשר לשוטרים לצאת להדלקת נרות חנוכה"

אחרי ההנחייה לאפשר לשוטרים לצאת לגמר 'המונדיאל', ארגון זכויות האדם 'בצלמו' דורש מהמשטרה: "לאפשר לשוטרים הדתיים להגיע לביתם ולהדליק נרות חנוכה"

דרישה ממפקד המחוז: "לאפשר לשוטרים לצאת להדלקת נרות חנוכה"
הדלקת נרות חנוכה צילום: דוד כהן, פלאש 90

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, הנחה היום את קציני המחוז לאפשר לשוטרים לצאת לביתם לקראת גמר טורניר הכדורגל ה"מונדיאל", המתקיים הערב (ראשון, נר ראשון של חנוכה). במכתב ששיגר לפיקוד המחוז נכתב כי השוטרים ישוחררו "ככל שהדבר מתאפשר מבחינת צרכי השטח והצרכים המבצעיים המחוזיים".

בעקבות ההנחיה, ארגון זכויות האדם 'בצלמו' פנה לניצב אבי ביטון בדרישה לאפשר לשוטרים לצאת גם להדלקת נרות חנוכה בביתם. "מבלי לזלזל בכלל ברצונם של אנשים להיות עם בני משפחתם ולצפות במונדיאל, אין ספק שישנה חשיבות רבה לאנשים להיות עם בני משפחתם בזמן הדלקת הנר הראשון של חנוכה", כתב שי גליק, מנכ"ל ארגון בצלמו.

בפנייה הרשמית של ניצב ביטון, שמוענה לסגל הפיקוד המחוזי, כתב מפקד המחוז לקצינים: "למען השוטרים ורווחתם, אתם מתבקשים לשקול בחיוב, ככל שהדבר מתאפשר מבחינת צרכי השטח והצרכים המבצעיים והמחוזיים, כל בקשה להשתחרר מוקדם לצורך צפייה במשחק עם משפחתו/ה".

מנכ"ל בצלמו דרש, כאמור, להשוות את זכויותיהם של השוטרים הדתיים. "שוטרים רבים חרדים, דתיים מסורתיים, וגם שאינם דתיים נוהגים להדליק נרות חנוכה עם בני משפחתם בזמן ההדלקה בשעה 16:40", כתב. "אמנם ניתן להדליק נר חנוכה יותר מאוחר אבל גם ניתן לצפות במונדיאל בשעה מאוחרת יותר".

מונדיאל נרות חנוכה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד