י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אנחנו עמים שונים"

מתקפת שנאה נגד הילדות החרדיות: "כמו טרמיטים, אל תבואו לכאן" | תיעוד

תושבת רמת גן שלא ראתה בעין יפה את הגעתן של קבוצת ילדות חרדיות לגינה בעיר, תקפה אותן באופן יוצא דופן תוך שימוש בביטויים אנטישמיים חסרי תקדים | 'יש לכן את העיר שלכן. אתן לא קשורות בשום אופן וצורה. כמו טרמיטים, אל תבואו לכאן', הטיחה בהן האישה

מתקפת שנאה נגד הילדות החרדיות: "כמו טרמיטים, אל תבואו לכאן" | תיעוד
המתקפה נגד הילדות ברמת גן צילום: מתוך התיעוד

קבוצת ילדות חרדיות מבית ספר בבני ברק, שהגיעו בתחילתו של שבוע שעבר לגינת שעשועים בשכונת מרום נווה שברמת גן, נתקלו לתדהמתן במתקפה אנטישמית קשה מצידה של אישה חילונית תושבת השכונה. "כמו טרמיטים אתן, אל תבואו לכאן", הטיחה בהן האישה.

האישה, שטענה כי הילדות שברו נדנדה, דרשה מהן שלא להגיע לגינה הציבורית. "אנחנו משלמים ארבעה מילון שקלים לדירה פה, אתן לא שייכות", הטיחה האישה בבנות. "יש לכן את העיר שלכן. אתן לא קשורות בשום אופן וצורה. אנחנו עמים שונים. זה מקום שלנו, אל תבואו אלינו", הוסיפה בארסיות.

בן משפחתה של אחת מהבנות שהייתה חלק מאותה קבוצה שהותקפה, שוחח עם 'בחדרי חרדים' וסיפר כי לטענת הבנות, הנדנדה נשברה תוך כדי שימוש טבעי, מבלי שהבנות גרמו לה נזק. כך או כך, המילים הקשות שהטיחה האישה מבטאות שנאה עמוקה למגזר החרדי.

בתיעוד החמור, שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נשמעת המורה מנסה לעצור את שטף השנאה: "אני שומעת מה יוצא לך מהפה. בבקשה, את אפילו לא מקשיבה את לא מקשיבה לי".

האישה השיבה לה: "למה שאני אקשיב. תראי מה אתן עושות, בהמות. חוץ מלעשות ילדים אתם לא יודעים לעשות כלום. גועל נפש. ערמות, כמו טרמיטים אתם. אני יש לי שני ילדים הכול בסדר. אתם אוכלים והורסים כל דבר".

רמת גן מרום נווה שנאת חרדים סרטון השנאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 146 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד