כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"עכשיו יוחלפו"

בגלל ויכוח על כסאות וחלונות: גרם נזק רב לבית הכנסת | תיעוד

יממה לאחר הוויכוח עם המתפללים האחרים, בנוגע לחלונות וכסאות בית הכנסת, שב החשוד למקום וזרע הרס רב | "עכשיו יוחלפו המושבים והחלונות", אמר החשוד שנעצר לחקירה ע"י שוטרי תחנת הראל | תיעוד מההרס בבית הכנסת

בגלל ויכוח על כסאות וחלונות: גרם נזק רב לבית הכנסת | תיעוד
הנזק בבית הכנסת צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה לחקירה תושב רמת מוצא בירושלים, בחשד שגרם נזק רב לבית הכנסת בשכונה. הסיבה: ויכוח עם מתפללים אחרים על הצורך להחליף את את הריהוט והחלונות. כך נודע ל'בחדרי חרדים'. היום לקראת הצהרים התקבל דיווח במשטרה על גרימת נזק בבית כנסת ולמקום הוזעקו מיד שוטרי תחנת הראל.

השוטרים שנכנסו אל בית הכנסת, גילו כי החשוד ניפץ את חלונות וזרע הרס רב במקום. החשוד, תושב השכונה בשנות ה-40 לחייו, נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת הראל של מחוז ירושלים.

מחקירת המשטרה עולה כי במהלך השבת פרץ ויכוח בין החשוד לבין מתפללים אחרים, על רקע רצונו להחליף את המושבים והחלונות בבית הכנסת. לאחר שלא יישבו את המחלוקת ביניהם, הגיע הבוקר החשוד למקום ובתחילה עקר את המושבים ולאחר מכן, באמצעות רגל של אחד הכיסאות, גרם נזק לחלונות. לטענתו, "עכשיו המושבים וחלונות בית הכנסת יוחלפו כפי שהצעתי במהלך השבת".

בסיום חקירתו נשלח החשוד בתנאים מגבילים למעצר בית מלא והרחקה מבית הכנסת בו התרחש המקרה.

במשטרה מציינים כי "מדובר באירוע אלימות חמור לכל דבר ועניין, במהלכו בחר על פי החשד אותו חשוד להטיל מורא בקרב מתפללים והנהלת המקום והסב נזק רב בבית הכנסת. נמשיך לפעול ולחקור את המקרה עד תום במטרה למצות את הדין".

בית כנסת כסאות ונדליזם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד