כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אנטישמים היו ונשארו

ה'ניו יורק טיימס' פרסם תשחץ בצורת צלב קרס

העיתון האמריקאי ה'ניו יורק טיימס' מהגדולים בעולם שמרבה לאחרונה לתקוף את החינוך החרדי בארה"ב, פרסם תשחץ בסימן צלב קרס, כמה ימים אחרי שפרסם מאמר מערכת עם גינויים לחברי הממשלה הנכנסת. התשחץ גרם לגינוי מצד קבוצות ומנהיגים יהודיים

ה'ניו יורק טיימס' פרסם תשחץ בצורת צלב קרס
בניין ה'ניו יורק טיימס' צילום: Pixabay

ה'ניו יורק טיימס', ששנאתו ליהודים מתועדת כבר עשרות שנים, ובחודשים האחרונים העיתון עסוק במתקפה אחר התקפה נגד יהודים חרדים על לימודי הליבה, "התעלה" על עצמו לשפל חדש ומזעזע, ויצא יצירת תשחץ שצלליתו מזכירה דמיון מדהים לצלב קרס נאצי.

יהודים חרדים יכולים כעת לקבל את התשחץ היומי של הטיימס כ"מתנת חנוכה" מאותו עיתון שהתעלם מהרצח השיטתי של 6 מיליון יהודים בשערים הקדמיים של העיתונים שלו במהלך השואה.

בזמן השואה, ה'ניו יורק טיימס' בקושי הזכיר את ההשמדה ההמונית של יהודי אירופה. מתוך 24,000 כתבות בעמוד הראשון במהלך השואה, הרצח השיטתי של היהודים על ידי הנאצים הוזכר בסך הכל 26 פעמים, וגם אז בדרך כלל עם יחס מזלזל לקורבנות כ"פליטים" או "מיעוטים נרדפים". האנטישמיות של העיתון היא חלק מדפוס הפעולה שלהם. התשחץ המטריד פורסם אתמול (ראשון) וגרם לגינוי מצד קבוצות ומנהיגים יהודיים.

התשחץ של הניו יורק טיימס בצורת צלב קרס

רק בסוף השבוע פרסם העיתון מאמר מערכת על החשש מפני הממשלה הימנית המתגבשת, העיתון כתב: "מועצת המנהלים (של העיתון) תומכת בפתרון שתי המדינות במשך שנים רבות, ואנחנו נשארים מחויבים לתמיכה זו. האנטישמיות נמצאת במגמת עלייה ברחבי העולם, ולפחות חלק מהביקורת על ישראל היא תוצאה של שנאה בנושא זה".

העיתון תוקף את הקואליציה החדשה: "כעת הוא (נתניהו) עושה כל שביכולתו כדי להישאר בשלטון, על ידי היענות לדרישות של הגורמים הקיצוניים ביותר בפוליטיקה הישראלית, הקבינט החדש שהוא מקים כולל מפלגות ימין קיצוני שקראו להרחיב ההתנחלויות באופן שיהפוך למעשה מדינה פלסטינית בגדה לבלתי אפשרית, שינוי הסטטוס קוו בהר הבית, פעולה מסוכנת שתביא אלימות ערבית-ישראלית".

ניו יורק טיימס אנטישמיות בארה"ב צלב קרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד