כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"האיום האסטרטגי הכי גדול"

המסמך שחושף: כך מתערבים האירופאים בגבולות המדינה

מסמך סודי שהגו באיחוד האירופי שמפרט ביסודיות את התכנית המלאה של האירופאים להרחבת השליטה הפלסטינית ביו"ש, שסופה הקמת מדינת פלסטינית. בימין מזהירים וקוראים לממשלה לפעול: "בנות הברית של ישראל פועלות לשינוי במרץ גבולותיה, המאבק חייב להיות המשימה הראשונה"

המסמך שחושף: כך מתערבים האירופאים בגבולות המדינה
חיילי צה"ל לצד מתנחלים צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

מדאיג: באיחוד האירופי פועלים כבר תקופה ארוכה להקמת מדינה פלסטינית דה-פקטו, ומסמך סודי שפורסם הערב (שני) חושף את התכנית המלאה, שעוברת מתחת לרדאר של הציבור הישראלי.

לפי הדיווח בחדשות 13, המסמך, שגובש בנציגות של האיחוד האירופי במזרח ירושלים, מתאר באופן מקיף וממוקד בשישה עמודים כיצד האירופי מעוניין לפעול כדי להרחיב עוד את הנוכחות הפלסטינית בשטחי C – שטחים שהם בשליטה ישראלית מלאה.

בעיקרי המסמך שמוגדר כ"סודי", נפרסת התכנית שאמורה להדיר שינה: האיחוד האירופי מבקש לחזק את הנוכחות הפלסטינית בשטח C; האיחוד האירופי יפעל למיפוי של הקרקעות בשטחים – לא בהכרח בעצמו, אלא דרך ארגונים. המטרה: להוכיח זכאות פלסטינית על הקרקע.

עוד נכתב כי האיחוד קורא 'לעקוב ולנטר' אחר פעילות ארכיאולוגית ישראלית בשטח. הסיבה: הפעילות הזו משמשת את ישראל להצדיק את היאחזות שלה בקרקעות ביהודה ושומרון; המטרה: לשלב את שטח C עם שטחי A ו-B.

במסמך נכתב עוד כי יש צורך בחזון אירופי משותף ובגישה מתואמת יותר בין הגורמים באירופה כדי למקסם את היכולת להרחבת המעורבות שלהם בשטח C.

בימין תוקפים: "הפארסה המסוכנת הזו חייבת להיפסק"

שר העלייה והקליטה המיועד אופיר סופר: "חשיפת ׳חדשות 13׳ על המסמך הסודי של האיחוד האירופי הפועל להשתלטות ערבית בשטחי C, חושף שחור על גבי לבן כי האיחוד האירופי משקיע מאמצים וכספים רבים, במטרה להקים את "חלום המדינה הפלסטינית".

שרת המשימות הלאומיות המיועדת חה"כ אורית סטרוק בתגובה על האמת המזעזעת שנחשפת הערב על האיחוד האירופי: "השקעה מאסיבית של האיחוד האירופי בתכנית חתרנית להקמת מדינה פלסטינית בניגוד להסכמים ובניגוד לחוק, וחמור לא פחות מכך: בשיתוף פעולה מצד המנהל האזרחי".

"הפארסה המסוכנת הזו חייבת להיפסק, והיא תיפסק: על זה בדיוק היו הבחירות, ואנחנו לא מתכוונים לוותר על הזכות והחובה להגן על חבלי ארצנו מפני השתלטות עוינת", הוסיפה.

ראש מועצת יש"ע שלמנה נאמן, ראש מועצת גוש עציון: "ההשתלטות הערבית על שטחי C היא האיום האסטרטגי הכי גדול באזורנו. מטרתה היא לא פחות מאשר לשנות את גבולות המדינה".

"העניין לא פחות מהזוי- בנות הברית של מדינת ישראל, ממשלות אירופה, פועלות במרץ לשינוי גבולותיה של המדינה שלנו. בעולם של פעם זו הייתה עילה למלחמות בין העמים. אנחנו פונים הערב לממשלה הנכנסת - המאבק נגד ההשתלטות הבלתי חוקית בשטחי C חייב להיות המשימה הראשונה".

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ  הגיב לחשיפת המסמך אודות פרויקט ההשתלטות הערבית על יהודה ושומרון ואמר: "השתלטות הערבית היא מערך חכם ואסטרטגי שממומן מכסף אנטישמי. אנחנו מתריעים וזועקים שבכל יום שעובר מדינת ישראל מאבדת את לב הארץ".

האיחוד האירופי יהודה ושומרון הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד