כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הסודות נחשפים

צייד השועלים הבריטי: "משפחת המלוכה שכרה אותי להרוג"

משפחת המלוכה קראה לצייד שועלים כדי להרוג את השועל שהעז ברוב חוצפתו ללכלך את משחקיו של הנסיך ג'ורג הבריטי. השועל גם רדף אחרי הכלבים של המלך צ'ארלס. כעת הוא מספר על חוויותיו ועל הבעיה הגדולה איתה מתמודדים האזרחים הבריטים

צייד השועלים הבריטי: "משפחת המלוכה שכרה אותי להרוג"
שועל בטבע צילום: אריה סליי

צייד השועלים הבכיר בבריטניה נשכר בעבר על ידי משפחת המלוכה לאחר ששועל העז ללכלך את הצעצועים של הנסיך ג'ורג', בנו של וויליאם בנו של המלך צ'ארלס, השועל גם רדף אחרי הכלבים של המלך צ'ארלס.

הצייד ברוס לינדזי-סמית' אמר ל'דיילי סטאר', כי העסקים משגשגים מכיוון שמועצות מקומיות ויתרו על הניסיון לשלוט בשועלים ורוצות להיפטר מהם.

הוא סיפר שבית המלוכה היו בין לקוחותיו כאשר נקרא לפתור את בעיית השועלים שלהם. הוא אמר: "הם הסתכלו על צעצועי הגן של ג'ורג' הקטן וגילו שהם מלוכלכים, הם לא רצו שהילדים יתרוצצו על הדשא עם שועלים. אי אפשר להאשים אותם".

ברוס, בן 63, אמר שיש לו רק 10 לילות חופש בשנתיים האחרונות וממוצע של חמישה שועלים מתים, לכל עבודה. הלוכד יוצא לעבודה עם רובה ארוך עם משתיק קול עם כוונות אינפרא אדום וטלסקופיות תרמיות, הוא מאד מבוקש מכיוון שלמועצות אין עוד משאבים או כוח אדם להתמודד עם השועלים.

ברוס, שיורה מאז שיצא לציד ארנבות עם אביו בילדותו, אמר שיש כיום 150,000 שועלים עירוניים בבריטניה - יותר כמעט מכל מדינה אחרת. יש לו רשיון נשק, מה שאומר שהוא יכול לפתוח באש היכן שהוא מוצא לנכון לאחר שהוא עשה הערכת בטיחות והודיע ​​למשטרה המקומית על נוכחותו למקרה שהשכנים יפחדו ממראה רובה הצלפים שלו.

"אני לא מרגיש חרטה על הירי בשועלים", אמר "יש מהם יותר מתמיד, כשאני הולך למקומות ללכוד שועלים, זה כי הם הרגו תרנגולות, אפילו התבקשתי לקבור חתולים של אנשים".

אבל תפקידו זכה גם לביקורת על ידי מבקרים שאומרים שיש לבחון דרכים לחיות עם שועלים עירוניים במקום להרוג אותם. חלקם ציינו כי שועלים הם אחד הטורפים הבודדים שמועילים כדי להפחית את אוכלוסיית העכברים והעכברושים.

ארמון בקינגהאם וויליאם וקייט הנסיך וויליאם שועל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד