י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"דווקא בחנוכה"

ליברמן מחתים את חבריו לאופוזיציה: נבטל החקיקה ברגע שנחזור

שר האוצר ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שיגר אמש מכתב לראשי האופוזיציה העתידית בדרישה לצאת במסר ברור, לפיו כשיחזרו לשלטון: "כלל היוזמות, החקיקה, השינויים במבנה הממשלה וההתחייבויות התקציביות כפי שמופיעים ועוד יופיעו בהסכמים - הכל יבוטל לאלתר" | לפיד וגנץ כבר חתמו

ליברמן מחתים את חבריו לאופוזיציה: נבטל החקיקה ברגע שנחזור
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר האוצר היוצא אביגדור ליברמן מחתים בימים אלה את חבריו לאופוזיציה על התחייבות כי יפעלו לבטל את כל החקיקה שתחוקק הקואליציה העתידית. על המסמך כבר חתמו יאיר לפיד ובני גנץ.

"בשבועות האחרונים אנו עדים להקמת ממשלה הרסנית שמפרקת את המדינה ומחלקת את העם", כותב ליברמן לחבריו "החקיקה כפי שמתבצעת היום וההתחייבויות התקציביות של ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו לשותפיו הקואליציוניים מהוות פגיעה קשה בסדרי הממשל התקין ובכלכלת ישראל".

״לכן״, כותב ליברמן לחבריו ״חשוב שאנו נצא בהכרזה משותפת עם מסר ברור לעם ישראל והיא שברגע שנחזור לשלטון כלל היוזמות, החקיקה, השינויים במבנה הממשלה וההתחייבויות התקציביות כפי שמופיעים ועוד יופיעו בהסכמים הקואליציוניים - הכל יבוטל לאלתר״.

עוד כותב שר האוצר הכושל לחבריו ״להערכתי זה המסר הברור היחיד, שכל אלו שהצביעו עבורנו ואפילו עבור הליכוד מצפים לו היום. דווקא בחנוכה, חשוב שאנו כאופוזיציה עתידית, נפיח תקווה ואור, נפגין קול אחד, ברור וצלול״.

איווט ליברמן בני גנץ יאיר לפיד אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד