כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
איומים מצמררים

השופר של פוטין: "המערב נלחם באלוקים, נהפוך אותם לאפר"

מנחה בטלוויזיה הממלכתית הרוסית טען שהמערב "הטיפש יהפוך לאפר" על ידי הנשק הגרעיני של פוטין ואמר שהקרמלין נלחם "מלחמת קודש" נגד "השטניסטים". הוא איים: "אנחנו חיים באחרית הימים. מה שקורה באוקראינה לא יישאר באוקראינה. מלחמת הקודש בעיצומה"

השופר של פוטין: "המערב נלחם באלוקים, נהפוך אותם לאפר"
פצצת אטום: אילוסטרציה צילום: Pixabay

מנחה בטלוויזיה הממלכתית הרוסית שיגר אזהרה מצמררת למערב, וטען כי היא "תהפוך לאפר" אם רוסיה תיכשל במלחמתה עם אוקראינה. מנחה הטלוויזיה בערוץ הראשון הרוסי, ולדימיר סולוביוב, אמר כי "מה שקורה באוקראינה לא יישאר באוקראינה" כשהשווה את הכיבוש ל"מלחמת קודש".

סולוביוב אמר: "אנחנו חיים באחרית הימים. מה שקורה באוקראינה לא יישאר באוקראינה. מלחמת הקודש בעיצומה. אנחנו נלחמים על זכותה של האנושות לחיות במצבה המקורי, כפי שתוכנן על ידי הבורא, הטיפשים האלה שמנסים להילחם הם לא נלחמים נגדנו, הם במלחמה עם אלוקים. במקרה של ניצחונם הסוף שלהם בטוח", כך דווח ה'דיילי סטאר'.

"כשאני אומר שאו שננצח, או שכל העולם יצטמצם לאפר, יש לזה גם אפשרות נוספת. איך האנושות שנלחמת באלוקים יכולה להמשיך להתקיים?". סולוביוב כינה את מנהיגי המערב "שטניסטים", הוא הוסיף כי נשיא ארה"ב לשעבר טראמפ היה בסדר, אך בנשיא הנוכחי ביידן "מגעיל" ו"מפחיד". הוא אמר עוד: "הסתכלו על פניו של זלנסקי, תראו את פניו של ביידן, אדם רמאי לחלוטין, מגעיל ומפחיד, לא טוב".

הוא גם הגן על איומים של ולדימיר פוטין על שימוש בנשק גרעיני, הוא השווה את אוקראינה לערים סדום ועמורה, שעל פי התורה נהרסו בגלל מעשיהם של תושביהם המרושעים.

סולוביוב הוסיף: "כשאנשים מנסים לומר לי האם ניתן להשתמש בנשק גרעיני או לא, אגיב על כך בקצרה ואופן ברור, אתם זוכרים את החלק הזה בהיסטוריה התנ"כית? סדום ועמורה?".

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין אפר טלוויזיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד