כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
ההורים מודאגים

אימה בדרך לתלמוד תורה: ניסה לפגוע בילד חרדי - ונמלט על כיסא גלגלים

עוברת אורח דיווחה הבוקר למשטרה כי שמעה זעקות מבין רכבים חונים בשכונת גבעת שאול בירושלים | לאחר זמן קצר התבררה הזוועה: ערבי תושב אבו גוש, עבריין סדרתי, ניסה לתקוף באופן חמור ילד שעשה דרכו לתלמוד התורה | החשוד נעצר כשהוא מסתייע בכיסא גלגלים איתו הוא מתנייד בשל נכותו

אימה בדרך לתלמוד תורה: ניסה לפגוע בילד חרדי - ונמלט על כיסא גלגלים
ילד חרדי, ארכיון צילום: נתי שוחט, פלאש 90

תושב אבו גוש נעצר הבוקר (שלישי) בחשד שניסה לפגוע באופן חמור בילד חרדי כבן 9, בשכונת גבעת שאול בירושלים, בעת שזה עשה דרכו לתלמוד התורה בו הוא לומד. מדובר בעבריין סדרתי שנעצר בעבר כמה פעמים בחשד לעבירות דומות. החשוד נעצר לאחר שבשעות הבוקר התקשרה למשטרה עוברת אורח ודיווחה על זעקות ששמעה מבין רכבים והבחינה באדם מנסה לפגוע בילד.

לאחר שהבחין באישה, נמלט החשוד מהמקום. בסריקות שערכו שוטרי תחנת מוריה ויס"מ מחוז ירושלים, אותר החשוד בשנות ה-50 לחייו, לא הרחק מהמקום, כשהוא מסתייע בכיסא גלגלים איתו הוא מתנייד בשל נכותו. במקביל, הילד שנבהל מהמעשה, רץ אל תלמוד התורה בו הוא לומד ודיווח על המקרה לצוות החינוכי. החשוד שנעצר על ידי השוטרים, הועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

במחוז ירושלים של המשטרה מציינים כי "ערנותה של אזרחית עוברת אורח, ותגובה מהירה ונחושה של שוטרי מחוז ירושלים, הובילו למעצר החשוד וייתכן ומנעו פגיעה חמורה בילד. החקירה תימשך במטרה למצות את הדין עם החשוד ולהרחיק מהמרחב הציבורי עבריינים וכל מי שינסה לפגוע בילדים".

בימים האחרונים היו שורת תקיפות חמורות בריכוזים החרדים. מספר הורים שפנו ל'בחדרי חרדים' הביעו חשש מפני התופעה. "איך עבריין מועד, שמוכר למערכות כתוקף סדרתי, עדיין מסתובב במרחב הציבורי", אמר אב לילדים המתגורר בגבעת שאול, סמוך למקום שבו התרחש ניסיון הפגיעה. "במצב הנוכחי", הוא מוסיף, "ההורים חייבים לפקוח שבע עיניים על הילדים".

פגיעה חמורה תקיפה גבעת שאול ילד תלמוד תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד