כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"בימים ההם בזמן הזה"

הרובעים חגגו הדלקה של המנורה הגדולה ביותר בדרום

המנורה הגדולה ביותר בדרום הפכה לאטרקציה של ממש. על מנוף מיוחד עלה ראש העיר והדליק את הנר כשקהל ההמונים עונים בקול רם "אמן". "האור היהודי יודע לנצח את החושך. כשמגיע אור חנוכה הוא גובר ומנצח כמו פח השמן"

הרובעים חגגו הדלקה של המנורה הגדולה ביותר בדרום
החנוכיה הגדולה בדרום צילום: אורי קריספין

לצד ההדלקות המרגשות שנערכות מידי ערב בארץ ובעולם היהודי, ברובעים ט"ו וי"ז באשדוד נערכה תהלוכת חנוכיות מיוחדת במינה. בהשתתפות רבים תושבי העיר, נערך "מצעד אור" ססגוני, אליו חברו יחד מרכז 'אור מנחם', מתנ"ס דקל ומנהלות בתי הספר המקומיים.

המצעד נפתח בפארק רוטשילד, בהשתתפות כלל תלמידי בתי הספר, בליווי ההורים, שצעדו יחד. בסיום הצעדה, הגיע רגע השיא של המצעד המאיר. סביב החנוכיה הענקית, גובה 12 מטר, שהוצבה על ידי מרכז 'אור מנחם' האשדודי בלוגיסטיקה מורכבת, התקבצו כלל הצועדים.

המנורה האשדודית היא המנורה הגדולה ביותר בדרום והפכה לאטרקציה של ממש. עם מנוף מיוחד, עלו הרב מנחם עמאר עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי והדליקו את הנר כשקהל ההמונים עונים בקול רם "אמן".

הרב עמאר אמר בנאומו כי "האור היהודי יודע לנצח את החושך. כשמגיע אור חנוכה הוא גובר ומנצח כמו פח השמן. אנחנו זוכים בשנת 'הקהל' להקהיל את האשדודים".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שהביע את התרגשותו לנוכח המעמד הגדול והמרגש, אמר: "נר החנוכה מאיר ואיתן, אף אחד לא יגבור על העם שלנו. כשרואים את העוצמה של אירוע כזה, הדלקת הנר של החנוכיה הגדולה בדרום, מרגישים את שמחת החנוכה". ראש העיר שיבח את הרב עמאר ומרכז 'אור מנחם' שמאירים את החג לתושבים הרבים בכל חג ומועד.

דרום חנוכה חב"ד אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד