כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הפתעה מבעיתה

עובדים גילו לב אנושי בערימת מלח

עובדים המייצרים מלח במחסן בטנסי גילו בשבוע שעבר "חפץ" לא צפוי, הם מצאו לב אנושי מיובש, מה שגרם לפתיחת חקירה של המשטרה. הלב נמצא בתלולית מלח. מנהלי המחסן משתפים פעולה באופן מלא עם רשויות אכיפת החוק כשהן ממשיכות בחקירתן

עובדים גילו לב אנושי בערימת מלח
אילוסטרציה צילום: unsplash

לב אנושי התגלה בערימת ענק של מלח במחסן, הלב התגלה במחוז מקיוון בטנסי ארה"ב. לדברי השריף של המחוז כריס דייויס, עובדי המחסן עבדו על הכנת מלח ביום חמישי האחרון, בשלב מסוים העובדים שלפו מלח מהערימה שלהם, הם גילו את מה שלדבריהם היה סלע בעל צורה מוזרה.

"אני 32 שנים בתחום אכיפת החוק," אמר דייוויס. "אני חייב לומר שזה כנראה בטופ 5 של הדברים המוזרים ביותר שראיתי אי פעם". הלב היה שם תקופה והתייבש מהמלח, כך דווחה התקשורת המקומית.

ביום שישי האחרון אנשי אכיפת החוק ניפו מלח כדי לחפש חלקי גוף אחרים, נכון לאתמול (שלישי) הם לא מצאו כלום, "אנחנו פשוט נמשיך לעשות את זה עד שוודא שאין כאן שרידים אחרים במקום", אמר דייוויס.

לפי משרד החקירות של טנסי, הלב נקבע כשייך לגבר, בדיקת DNA תבוצע כדי לנסות לקבוע את מקור הלב. החקירה עדיין נמשכת על ידי סוכנים וסגנים מיוחדים ממשרד השריף של מחוז האמפריז. התקשורת המקומית דיווחה, כי המחסן משתף פעולה באופן מלא עם רשויות אכיפת החוק כשהן ממשיכות בחקירתן".

לב מלח טנסי ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד