כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
קורא למכור את הבתים

איראן: מדי יום מתבצעות כ-50 פעולות נגד ישראל בגדה המערבית

מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה איים על ישראל כדרכו בשנים האחרונות. הוא אמר כי "המשטר הציוני הפך לעני". הוא קרא לישראלים לעזוב את ישראל. "אמרנו להם למכור את בתיהם ולעזוב את פלסטין, הישראלים נמצאים בלחץ קשה, יבוא יום והם יעזבו את פלסטין והבתים שלהם יהיו של הפלסטינים"

איראן: מדי יום מתבצעות כ-50 פעולות נגד ישראל בגדה המערבית
מפקד כוח קודס בנאומו צילום: צילום מסך

סוכנות הידיעות "תסנים" שמדבררת את המשטר האיראני מדווחת כי אסמאעיל קאאני, מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה האסלאמית, אמר בטקס לציון יום השנה הראשון למותו של חסן אירלו, לשעבר שגריר איראן בתימן, ופעיל של משמרות המהפכה, כי "איראן מבצעת 50 תקיפות יומיות בגדה המערבית".

בנאומו אתמול אמר עוד: "היום הוא יום השנה של קדוש שפעל כל חייו בנתיב המהפכה האסלאמית, במאבק, פעל בדרכים שונות, האויבים אינם גברים שילחמו בנו בשטח, בשל טבעם המרושע הטבוע, הם נוקטים בטקטיקות מרושעות כדי לגרום לעצמם להופיע כמנצחים בתקשורת".

הוא התרברב כי: "מדי יום מתבצעות כ-50 פעולות נגד ישראל בגדה המערבית בלבד, המשטר הציוני הפך לעני, ביום בו הם חיסלו את קאסם סולמאני, אמרנו להם למכור את בתיהם ולעזוב את פלסטין, הישראלים נמצאים בלחץ קשה, יבוא יום והם יעזבו את פלסטין והבתים שלהם יהיו של הפלסטינים". עוד אמר: "יש ארגונים ואנשים שפועלים ומארגנים יציאה של אנשים מישראל".

הוא הבהיר: "לא משנה מה ואיך אמריקה וישראל ילחצו עלינו, הם יהיו נתונים ללחץ כפול. הם מגייסים את כל הכוח התקשורתי שלהם כדי למנוע מאנשים לדעת מה קורה". הוא פנה למערב: "גייסתם את כל כוחכם נגדנו, זו האמנות שלכם, כל פעולות האויב תועדו על ידינו וכולם ייפגעו ללא יוצא מן הכלל, כל מי שעשה נגדנו עבודה תקשורתית יקבל מכה יום אחד, ויבוא היום שבו יראה שלא נשאר לו כלום".

כוח קודס האיראני איראן משמרות המהפכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד