י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
התושבים דורשים להרחיקו

קבצן נדבות דקר תלמיד ישיבה בחיפה, שני חשודים נעצרו

הצעיר החרדי נדקר ע"י אדם המוכר בשכונה כ'קבצן נדבות' | הוא פונה לבית החולים במצב קל | התושבים טוענים כי מדובר בתוקף סדרתי ודורשים להרחיקו: "חובה להרחיק אותו מהשכונה אחת ולתמיד, לפני שזה יסתיים באסון"

קבצן נדבות דקר תלמיד ישיבה בחיפה, שני חשודים נעצרו
ניידת משטרה, ארכיון צילום: דוברות המשטרה

בחור ישיבה חסידי נדקר הלילה (בין שלישי לרביעי) בשכונת הדר החרדית בחיפה על ידי תימהוני, המוכר באזור כקבצן נדבות. המשטרה עצרה את החשוד בדקירה, וחשוד נוסף, במעורבות במעשה. בית המשפט האריך הבוקר את מעצרם של השניים. לטענת התושבים, קבצן הנדבות מטיל את חיתתו על העוברים ושבים ואף נעצר מספר פעמים בעבר, אך שוחרר ושב לשכונה.

תלמיד הישיבה בן ה-19 שנדקר, נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם. לפי המשטרה, "שוטרי תחנת חיפה שקיבלו דיווח על אירוע דקירה בעיר, יצאו למקום והחלו בביצוע פעולות חקירה ראשוניות, מתוכן עלה כי הקורבן, תושב חיפה, התעמת עם שני אזרחים ובתגובה אחד מהם דקר אותו, והוא פונה במצב קל".

השוטרים פתחו בסריקות אחר החשודים ובתוך זמן קצר הצליחו לאתר ולעצור את שני החשודים בביצוע המעשה, תושב חיפה בן 30 ותושב ת"א בן 44 - והם הובאו לתחנת חיפה ונחקרו.

הבוקר, כאמור, נערך בבית משפט השלום בחיפה דיון בהארכת מעצרם של החשודים. השופט אחסאן חלבי האריך את מעצרו של החשוד המרכזי בשלושה ימים וכתב בהחלטתו כי "מעיון בחומר החקירה ניתן לקבוע, כי מתקיים חשד סביר, הקושר את החשוד למעשים המיוחסים לו".

"מדובר בקבצן, הומלס, שיושב בצומת הרחובות גאולה ארלוזורוב בסמוך לישיבת תפארת ישראל ומטיל את חיתתו", סיפר ל'בחדרי חרדים' תושב השכונה המעורה בפרטים. "אין בית כנסת או קופת צדקה שלא נפרצו על ידו. הוא ברחוב יושב ומטריד את עוברי האורח ונהגי רכבים, תוך שהוא כביכול מקבץ נדבות", ציין התושב.

"חובה להרחיק אותו מהשכונה אחת ולתמיד לפני שזה יסתיים באסון", מוסיף התושב. "הוא מערער את ביטחונם האישי של תושבי השכונה".

קבצן חיפה דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד