כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תִּכּוֹן בֵּית תְּפִלָּתִי

נשיא המדינה התפלל והדליק בבית הכנסת

נשיא המדינה יצחק הרצוג הדליק נר רביעי של חנוכה בבית הכנסת ליוצאי מרוקו על שם הרב יצחק אייזיק הלוי הרצוג בנוכחות חברי וילדי קהילת בית הכנסת והתפלל עימם תפילת מנחה וערבית

נשיא המדינה התפלל והדליק בבית הכנסת
נשיא המדינה בבית הכנסת ליוצאי מרוקו צילום: עמוס בן גרשום/ לע״מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג הדליק היום נר רביעי של חנוכה בבית הכנסת ליוצאי מרוקו על שם סבו הרב יצחק אייזיק הלוי הרצוג ז"ל בנוכחות חברי וילדי קהילת בית הכנסת והתפלל עימם תפילת מנחה ותפילת ערבית.

הנשיא אמר למתפללים: "הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ"ל, הרב הראשון לארץ ישראל, שהיה גם הרב הראשי של יפו, שאל מדוע אנחנו אומרים בהדלקת נרות "להדליק נר" של חנוכה? למה לא נרות? הוא מסכם ואומר "נר" כי בסופו של דבר, לכולנו ברור שאנחנו נר אחד. מאוחד. ביחד. כך צריך להסתכל על הנוף הזה של החנוכיה הדולקת: זה נר אחד, זו עוצמה אחת, לא עוצמה של בודדים, אלא של כולנו ביחד. אני מאחל לכולנו הצלחה בכל, בריאות טובה, שלווה, וביטחון, שגשוג כלכלי, וכמובן קצת יותר אחדות וקצת פחות התכתשויות פנימיות".

אברהם גואטה, גבאי בית הכנסת סיכם את הביקור ואמר: "בשעה קדושה ומרוממת זו, ברגשות חמים של אהבה, אחווה, שלום ורעות, אנו שמחים ונרגשים כולנו, רבנים, מתפללים, ותושבים לארח ולקדם בברכה את פני ידידנו היקר, כבוד נשיא מדינת ישראל, מר יצחק הרצוג, אנחנו מעריכים מאוד את הקשר המיוחד והחם שנקשר ונשמר בין כבוד הנשיא, השכונה ובית הכנסת. קשר שילך ויתהדק בעתיד".

יצחק הרצוג חנוכה מרוקו ערבית מנחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד