כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
דקות ספורות לפני פקיעת המנדט

נתניהו הודיע לנשיא "עלה בידי"; הממשלה תושבע בשבוע הבא

אחרי חודש וחצי מורטים עצבים ודקות ספורות לפני סוף המנדט, הודיע ראה"מ בנימין נתניהו לנשיא המדינה יצחק הרצוג כי עלה בידו להקים ממשלה לאחר שהשלים בשעה האחרונה את חתימת ארבעת ההסכמים הקואליציוניים עם כלל המפלגות | ההערכה: ההשבעה בסופ"ש הבא

נתניהו הודיע לנשיא "עלה בידי"; הממשלה תושבע בשבוע הבא
יצחק הרצוג עם בנימין נתניהו צילום: דוברות הכנסת

יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו הודיע דקות ספורות לפני חצות ליל לנשיא המדינה יצחק הרצוג כי "עלה בידו" להרכיב את ממשלתו השישית שתושבע ככל הנראה בסוף השבוע הבא.

ההודעה הגיעה 38 ימים אחרי שנתניהו קיבל לידיו את המנדט להרכבת הממשלה, 28 ימים הראשונים כולל תוספת עשרה ימים שקיבל שיסתיימו הלילה בחצות.

ראש הממשלה המיועד נתניהו אמר לנשיא הרצוג: "כבוד הנשיא, בזכות התמיכה הציבורית העצומה לה זכינו בבחירות האחרונות, אני מודיע לך שעלה בידי להקים ממשלה שתפעל לטובת כל אזרחי ישראל".

אחרי ההודעה צפוי נתניהו להשלים את המלאכה עם חתימה על ההסכמים הקואליציוניים עם כלל הסיעות, וכן לערוך את חלוקת התיקים בתוך מפלגת הליכוד.

ביום שני הבא יודיע יושב ראש הכנסת יריב לוין על כך שהוא קיבל את הודעת נתניהו כי עלה בידו להקים ממשלה, ומאז נתון לרשות נתניהו שבוע (עד לשני שלאחר מכן) להקים ממשלה, הערכה היא כי נתניהו ישביע את הממשלה עוד קודם לכן, כנראה בסוף השבוע הבא.

ממשלת נתניהו הרכבת ממשלה המנדט להרכבת ממשלה יצחק הרצוג בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד