כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קידוש השם

צפו במופע מרהיב: מאות רחפנים ציירו חנוכיה וסביבון

העיר מנצ'סטר צהלה ושמחה בימים האחרונים, בראשות הרב כהן מחב"ד ארגן אירוע רב רושם עם מאות רחפנים שציירו באוויר סביבון וחנוכייה כולל מסרים יהודיים, התקשורת המקומית והכללית בבריטניה שלחה צוותים לסקר את האירוע שגרם לקידוש השם גדול. התקשורת שיבחה את הסדר והארגון מצד המשתתפים והמארגנים

צפו במופע מרהיב: מאות רחפנים ציירו חנוכיה וסביבון
חנוכיה מרחפנים בעיר מנצ'סטר צילום: באדיבות המצלם

בית חב"ד בעיר מנצ'סטר באנגליה מקיים בימים האחרונים חגיגות גדולות לרגל חנוכה, בליל נר ראשון היה אירוע גדול במרכז העסקים של מנצ'סטר עם מאות משתתפים עם הזמר שלומי גרטנר, כל לילה יש אירוע ענק של חנוכה שמנוהל על ידי חב"ד. כל ערב חב"ד של מנצ'סטר בראשות הרב כהן, למעלה מ-40 חנוכיות ענק מוצבות בכל העיר, עם שיירות גדולות של פעילים שצועדות בכל מיני מקומות בעיר, חצי מהנהגים של רכבים עם חנוכיות הם לא חסידי חב"ד, חלקם לא דתיים, אך לוקחים חלק בשיירה של 200 רכבים עם חנוכיות עליהם, כל ערב השיירה נמצאת באיזור אחר בעיר, כולל משאית ענק שנשכרה במיוחד לכך.

השנה בגלל שזה שנת 'הקהל' שזאת שנה שהיתה חשובה מאד לרבי מליובאוויטש, הרב משה כהן רצה לעשות משהו שונה מכל שנה, כדי שפרסומי ניסא יגיעו לכל מקום. "פנינו לפארק העירוני הכי גדול פה בעיר בליל הדלקת נר שלישי, "סיפר הרב כהן ל'בחדרי חרדים', "קיבלנו אישור מהרשויות לעלות לאוויר כל כך הרבה רחפנים, הזמנו חברה שמתמחה בהופעות עם רחפנים, הם הביאו 150 רחפנים שיעשו מופע מדהים של חנוכייה ענקית וסביבון ענק".

כלי תקשורת רבים הגיעו לסקר את האירוע שבאמת היה יוצא דופן, כולל ה-BBC והעיתון הגדול של העיר Manchester Evening News, כולל כלי תקשורת נוספים, העיר מנצ'סטר מתאפיינת באחדות שלה, לאירוע הגיעו מכל המגזרים, ליטאים, חסידים, כיפות סרוגות כולל יהודים שאינם שומרי תורה ומצוות, אך מסורתיים, כולם יחד חגגו את חנוכה.

הרב משה כהן ממארגני האירוע בראיון לתקשורת הבריטית

האירוע שודר בכלי התקשורת הגדולים של בריטניה כולל התקשורת המקומית ששיבחה את הסדר והארגון, הרב כהן מספר כי האירוע הביא לחיזוק היהדות "מגיעות אלינו הרבה הודעות ותגובות, אנשים שראו את זה התקשרו אלינו וביקשו שישלחו להם חנוכיות כי אין להם בסביבה שלהם חנוכיות, כולל בתי אבות" הרב מספר כי זה היה מאד מספק: "הצלחנו לעשות את רצון הרבי, לקרב יהודים, לקדש שם שמים, הרחפנים גם ציירו מסרים יהודיים באוויר, עכשיו שנת הקהל, אפשר לפעול עוד ועוד, אנחנו מקבלים כל הזמן בקשות ממקומות בהם אין קהילות יהודיות לבוא ולהאיר את האור תרתי משמע, כדי שנתכונן לביאת משיח צדקנו במהרה בימינו אמן".

מנצ'סטר חנוכה חנוכיה סביבון חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד