כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
יסיים את דרכו הפוליטית?

 הקונגרס הורה: מסמכי המס של טראמפ יפורסמו בפומבי

ועדת בית הנבחרים של ארה"ב החליטה לפרסם את דו"חות המס של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, זמן לא רב אחרי שקיבלה אותם ועיינה בהם. הוועדה קיבלה את הדו"חות אחרי מאבק ארוך בן ארבע שנים שניהלה כדי לקבלם, וכעת עולים מהם מסקנות על התנהלות בעייתית של הנשיא לשעבר

טראמפ בימים טובים יותר
טראמפ בימים טובים יותר צילום: קמפיין הבחירות של טראמפ

ארה"ב: הוועדה לענייני מס של בית הנבחרים האמריקני קבעה כי דו"ח החזרי המס של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ יפורסם בפומבי. מזה ארבע שנים מנהל טראמפ מאבק משפטי באמצעות מיטב עורכי הדין כדי למנוע את הגעת הדו"חות לידי הוועדה, אך לאחרונה המסכמים הובאו בפניה ובכך נרשם הפסד משפטי לטראמפ.

הדו"ח שיחשף יחשוף את הכנסות הנשיא מעסקים ופעילויות אחרות במהלך ימי כהונתו בתפקיד, ואף את סכום המס ששילם עליהם. חשיפת המסמכים עלולה להוביל למשבר נוסף אצל טראמפ, שהעלמות מס שלו עשויות להיחשף.

כפי שדיווחנו, זוהי אינה ההסתבכות היחידה של טראמפ בשבוע האחרון. לפניה הצביעו תשעת חברי הוועדה הנבחרת לחקירת המהומות ב-6 בינואר פה אחד להרשיע את הנשיא לשעבר, ועכשיו משרד המשפטים יחליט עם להעמיד אותו לדין באשמת הסתה למרד, קשירת קשר להונאת ארצות הברית, שיבוש הליכים בקונגרס וקשירת קשר להצהרה שקרית.

טראמפ הכחיש שוב ושוב שביצע פשעים כלשהם. הוא העלה את הטענה שהונאת בחירות היא שגרמה לו להפסיד בבחירות לנשיאות ב-2020. הוא גם מתח ביקורת על עבודת הוועדה וכינה את חבריה 'בריונים פוליטיים'. ביום שני האחרון הוא טען שהוא הקורבן של הדמוקרטים שלא רוצים שיתמודד שוב על הבית הלבן כי הוא ינצח.

דברים אלו עשויים להוביל לא רק לפגיעה במעמדו הציבורי של טראמפ, שהודיע לפני מספר שבועות על כוונתו להתמודד שוב לנשיאות ארה"ב ב-2024, אלא אף לעלות לו בחירותו האישית.

מסים דונלד טראמפ קונגרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד