כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
נס באוקיינוס

אדם שרד 24 שעות במים שורצי כרישים ותנינים על פיסת עץ

לאחר שהסירה שלו התהפכה בחלק נידח של צפון אוסטרליה, גבר בן 31 נתקע במים למשך 24 שעות. הוא תכנן לנסוע ביום שלישי, עם זאת, הוא מעולם לא הגיע ולכן הרשויות פתחו בחיפוש אחריו תחת תנאים קשים. המסוקים לא יכלו לפעול והראות הייתה גרועה. האיש נמצא כשהוא נאחז בקרש של הסירה שלו

אדם שרד 24 שעות במים שורצי כרישים ותנינים על פיסת עץ
אילוסטרציה צילום: Unsplash

אדם נמצא בחיים כשהוא נאחז בפיסת קרש של סירה, 24 שעות לאחר שסירתו התהפכה במים שורץ תנינים וכרישים. הגבר בן ה-31 היה במים בין קווינסלנד אוסטרליה לפפואה גינאה החדשה. המשטרה מסרה כי הוא היה צפוי להגיע למקום בו קבע עם משפחתו אך מעולם לא הגיע. היעלמותו דווחה לרשויות בשעה 16:00 ביום שלישי האחרון, ואנשי חילוץ והצלה פתחו במבצע הצלה.

עם זאת, תנאי מזג אויר קשים הביאו לכך שהמסוקים לא הצליחו לפעול והראות הייתה גרועה. האיש גם לא נשא חגורת הצלה, משואה או אבוקה שהיו עוזרים למחפשים לזהות אותו במים. מטוס וחמישה מסוקים ערכו חיפושים בשעה 5:30 בבוקר ביום רביעי, אך המחלצים היו ללא תקווה שהוא יימצא בחיים. למבצע הצטרף גם צוות חילוץ ימי מתנדב ושבע סירות של מקומיים.

"בשעה 10:25 איתר מטוס ההצלה את הסירה שהתהפכה, ספינת המשטרה הגיעה למקום ואז הם מצאו את האדון 13 ק"מ צפונית לאי צף על פיסת עץ מהסירה" כך מסרה המשטרה לתקשורת המקומית.

האיש הצליח להישאר בחיים כשהוא צף במים הגועשים במשך כ-24 שעות על ידי היצמדות לחתיכה מלוח הסירה שלו.

ים סערה אוסטרליה סירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד