כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אנטישמיות בלתי פוסקת

יהודייה הותקפה ברכבת התחתית של לונדון

אישה יהודייה הותקפה מילולית ברכבת התחתית של לונדון על ידי שני גברים אנטישמיים שהטיחו בה ביטויים קשים, אחד מהם אמר לה "אני שונא את היהודים" | המותקפת תיארה: "אף אדם אחד לא עמד לצידי ברכבת ההיא"

יהודייה הותקפה ברכבת התחתית של לונדון
התוקפים על הרכבת עם האשה שהותקפה צילום: Campaign Against Antisemitism

אשה יהודיה הותקפה מילולית ברכבת התחתית של לונדון על ידי שני גברים אנטישמיים, אחד מהם התנהג בצורה מחפירה ולא אנושית כלפי האישה.

האישה נסעה על קו פיקדילי מארסנל לקינגס קרוס בשעה 14:00 ב-14 בדצמבר, כאשר אחד הגברים אמר לה בקול "אנחנו שונאים את היהודים". לאחר מכן התעמתה האישה עם הגבר, ולאחר מכן הגבר קילל ואיים והתנהג לעברה בצורה גועלית. כשהאישה לא התייחסה אליהם, הגברים תקפו אותה שוב ושוב מילולית עם גזענות והתגרות.

לטענת האישה, הם הציקו לה שהיא נאלצה לרדת מהרכבת, היא אמרה כי "אף אדם אחד לא עמד לצידי ברכבת ההיא". ארגון 'קמפיין נגד אנטישמיות' שפרסם את הסיפור, דיווח, כי על פי משרד הפנים, בממוצע מעל חמישה פשעי שנאה מופנים כלפי יהודים בכל יום באנגליה ובוויילס, יהודים הם יעד לפשעי שנאה יותר מפי חמישה מכל קבוצת דת אחרת.

במקרה אנטישמי נוסף, משפחה יהודית הותקפה באוטובוס בלונדון כשאדם אמר למשפחה "לחזור לסטמפורד היל". על פי הדיווח של ארגון השומרים של סטמפורד היל, האיש אשר תקף את האם, ילדה בת 14 ותינוקת התוקף הוא גבר לבן ממוצא אירי.

הוא אמר "אתם כאן רק בגלל האירים" והתנהג בגסות לטענת האישה, שכמובן היתה נסערת בעקבות האירוע, נהג האוטובוס לא התערב למרות שנוסעים אחרים צעקו לו לעצור את האוטובוס. התקרית התרחשה לאחר שהמשפחה עלתה על אוטובוס קו 67 בתחנת ברמפטון פארק בשעה 14:00 ב-7 בדצמבר.

אנטישמיות בבריטניה רכבת תחתית לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד