כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הצלחה וישועה

הלילה זה קורה: מעמד הדלקת הנרות של גדולי התורה

בליל 'זאת חנוכה' - הזמן המסוגל לישועות ולניסים גלויים יעתירו גדולי התורה על התורמים ל'קופת העיר' ויברכו אותם בפרטות, שם אחר שם, לאחר אמירת תפילה מיוחדת להצלחתם ולישועתם • הזדמנות מיוחדת שגדולי התורה יישאו תפילה פרטנית עבורכם, ויזכרו אתכם בשם מלא עם שם האם, לישועה ולכל הברכות

הלילה זה קורה: מעמד הדלקת הנרות של גדולי התורה
מעמד הדלקה צילום: יח"צ

הזדמנות מיוחדת להיכלל ולקבל את כל הברכות והישועות בתפילת נוראת הוד של רבותינו גדולי התורה, אשר ינצלו את הזמן הנשגב והמיוחד של ליל 'זאת חנוכה', ליד הנרות הדולקים במלואם, כדי להעתיר בתפילה ובתחנונים עבור התורמים ל'קופת העיר' הזקוקים לישועה ולהצלחה בענייניהם השונים.

להעברת שמכם לגדולי ישראל בלילה המסוגל זאת חנוכה הקליקו כאן>>>

בעוד שעות אחדות יקבלו עמוד התפילה מרן הגר"ש גלאי שליט"א, שר היראה מרן הגאון רבי בנימין פינקל שליט"א, וראש הישיבה מרן הגר"ש שטיינמן שליט"א, את רשימת התורמים בשמותיהם המלאים ושמות אימותיהם לתפילה.

לאחר שידליקו את כל שמונת הנרות בחנוכייה, יאמרו רבותינו גדולה התורה תפילת 'מי שברך' מיוחדת עבור התורמים והמסייעים ל'קופת העיר', שבעזרתם ותרומתם מאפשרים לקופה להמשיך ולהאכיל עניים ורעבים, להשיא יתומים ויתומות, לסייע למשפחות לעבור תקופות קשות מאוד של התמודדות עם מחלות נוראיות.

גדולי התורה יתחננו עבור התורמים, ויזכירו אותם בפרטות, שם אחר שם, לרפואה, לישועה, לפרנסה טובה, לזיווגים הגונים, שלום בית, והצלחה בכל העניינים.

להעברת שמכם לגדולי ישראל בלילה המסוגל זאת חנוכה הקליקו כאן>>>




קופת העיר הדלקת נרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד