כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
סערה בבית המלוכה

המלך צ'ארלס גירש את אחיו מהארמון

ההידרדרות במעמדו של הנסיך אנדרו נמשכת: המלך צ'ארלס הודיע לאחיו אנדרו כי נוכחותו בארמון תמה, ומעתה הוא איש פרטי לחלוטין. דברים אלו מגיעים בעקבות התנהגויות וקשרים בלתי הולמים של הנסיך, שעליהם הסכימה המלכה אליזבת' למחול

המלך צ'ארלס גירש את אחיו מהארמון
ארמון בקינגהאם צילום: Unsplash

בית המלוכה הבריטי: יחסי המלך צ'ארלס עם אחיו אנדרו, ממשיכים להידרדר. ה'סאן' הבריטי דיווח כי המלך הודיע לאחיו שלא תהיה לו שום אפשרות לשהות ולהחזיק משרד בארמון בקינגהאם. "המלך הבהיר: כל נוכחות רשמית של אנדרו בארמון תמה, כעת הוא אדם פרטי", נכתב בידיעה.

יחסי המלך צ'ארלס עם אחיו עכורים במיוחד. מאז מות המלכה נדחק בנה לצללים לאור שערוריות שונות שנקשרו בו, אותן הוא מכחיש בתוקף. לפני כחודש צמצם המלך צ'ארלס בצעד משפיל במיוחד את אחריותו של אנדרו, שנעשה לאחראי הכלבים המלכותיים תחת שלטונו של צ'ארלס.

מומחה לבית המלוכה הבריטי אמר ל'סאן': "אני לא יכול לראות שיש לו הרבה תפקידים מלבד לורד מוליך הכלבים, שומר הכלבים המלכותי. מי ירצה אותו? איזה סופרמרקט או בית ספר ירצה שאנדרו יגזור את הסרט? לאור עברו המפוקפק. מוקדם יותר השנה, המלכה שללה מבנה אנדרו את כל תפקידי הכבוד שלו בצבא, כולל קולונל משמרות הכבוד, והוא ויתר על תארים שונים שלו".

ארמון בקינגהאם המלך צארלס המלכה אליזבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד