כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ניסיון חיסול

פיצוץ אופנוע וירי בפתח תקווה: שניים נפצעו

השניים נפגעו ככל הנראה בניסיון חיסול משולב, במהלכו נורו יריות והתפוצץ אופנוע בשכונת שערייה בעיר | המשטרה פתחה בחקירה ועורכת סריקות אחר חשודים

פיצוץ אופנוע וירי בפתח תקווה: שניים נפצעו
הזירה בפתח תקווה צילום: הצלה פתח תקווה

שני בני אדם נפצעו הערב (ראשון) באירוע פלילי שהתרחש בשכונת שערייה בפתח תקווה. אחד מהנפגעים נפצע כתוצאה מירי שבוצע לעברו ואדם נוסף נפגע בפיצוץ אופנוע, שהתרחש בסמוך. אירוע הירי התרחש בסביבות השעה 20:30 ברחוב בריגדיר קיש פינת שמואל יבנאלי בעיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול ופינו לבית החולים בלינסון שני גברים בשנות ה-20 במצב בינוני וקל עם פציעות חודרות.

פראמדיק מד"א, דור צברי סיפר: "הייתי בבית כששמעתי קול חזק של פיצוץ ומיד יצאתי לרחוב. ראיתי אופנוע עולה באש ובסמוך אליו רכב עם פגיעות רסיסים וגבר עם פציעה חודרת בגופו. הענקתי לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבו קל.

"במרחק של כמה עשרות מטרים שכב פצוע נוסף כשהוא בהכרה עם פציעה חודרת בגופו. צוות ניידת טיפול נמרץ נוסף של מד"א שהגיע במהירות למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב", הוסיף צברי.

מהמשטרה נמסר כי היא חוקרת את האירוע. "שוטרי תחנת פ"ת פתחו כעת בחקירת נסיבות חשד לאירוע בו נפגע רוכב אופנוע וסמוך אליו רכב העולה באש, ככה"נ על רקע פלילי", נאמר בהודעת המשטרה. חוקרי הזיהוי הפלילי וחבלן בדרכם למקום.

חובש מד"א - הצלה פתח תקווה דידי ציפל שטיפל בנפגעים סיפרו: "ברחוב איתרנו פצוע אחד שסבל מפציעות חודרות, הוא היה בהכרה ובמצב יציב הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני והעלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א. בהמשך הרחוב בסמוך לאופנוע שעלה באש איתרנו פצוע נוסף (ככה"נ מפיצוץ) עם פציעות בגופו וגם הוא פונה במהירות להמשך טיפול בבית החולים".

ניסיון חיסול פתח תקווה פיצוץ רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד