י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"צער עמוק"

הרבנים הראשיים לישראל ספדו לרב דרוקמן

הרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף ספד לרב דרוקמן זצ"ל: "עם ישראל איבד אישיות דגולה ורבת מעש שגידל דורות לתורה". הגאון רבי דוד לאו: "חבל על דאבדין ולאו משתכחין"

הרבנים הראשיים לישראל ספדו לרב דרוקמן
הרב דרוקמן צילום: תומר ניוברג, פלאש 90

הרבנים הראשיים לישראל ספדו לזקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן שהלך לעולמו ביום זאת חנוכה, והוא בן תשעים שנה.

הראשון לציון, הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף ספד: "קיבלתי בצער עמוק את הידיעה על הסתלקותו לגנזי מרומים של ידידנו, מזקני הרבנים הרב חיים דרוקמן זצ"ל. עם ישראל איבד אישיות דגולה ורבת מעש שגידל דורות לתורה, תוצאות פעילותו ניכרו היטב והטביע את חותמו בכל תחום מתחומי החיים היהודיים".

"עמד עשרות בשנים לימין הרבנות הראשית עוד מתקופת כהונת מרן אאמו"ר זצ"ל שהיה עמו בידידות עמוקה, נלחם יחד עמנו שכם אל שכם למען שמירת מעמדה של הרבנות הראשית בתחומי הכשרות, הנישואין, הגיור ועוד. הנהיג את קהל עדתו ברמה ובמתינות בנועם הליכות ובסבר פנים. תנחומינו לרבבות תלמידיו ולמשפחתו הרוממה. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים אמן".

הגאון רבי יצחק יוסף והרב דרוקמן: צילום יעקב כהן

הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו ספד: "יחד עם כל בית ישראל אני כואב את פטירתו של הרב חיים דרוקמן זצ"ל, האדם הגדול, אשר במשך תשעים שנות חיים, לימד, חינך וקירב יהודים לאמונה בבורא. ומתוך אהבת התורה הגדולה אהב את כל אדם מישראל, כל רגב מאדמת ישראל, וכל אות בתורת ישראל, ובשלוש השלמויות הללו חינך והעמיד דורות אשר ימשיכו ללמוד, וימשיכו לראות את האור הגדול, מאיר לנגד עיניהם. חבל על דאבדין ולאו משתכחין".

הגאון רבי דוד לאו והרב דרוקמן

 

הרב חיים דרוקמן הראשון לציון הרב יצחק יוסף הרב דוד לאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד