כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הבעלים נהרג וממשיכים את דרכו

בעלי המסעדה מגיבים למקרה המסעיר והמקומם

הדיווח על לקוחות שעזבו מסעדה מבלי לשלם על הארוחה לאחר שבמקום התקיימה הדלקת נרות חנוכה עורר וקומם רבים. בעלי המקום מספר על המסורת שהחל הבעלים שנהרג בתאונה ומציג את גרסתו למקרה | מאות תגובות מחמיאות וקריאות להגיע לחזק את המקום

בעלי המסעדה מגיבים למקרה המסעיר והמקומם
אבי אילון ז"ל בהדלקה צילום: מתוך הפייסבוק

אחרי הדיווח ביום שישי על לקוחות שעזבו מסעדה כשרה בגבעתיים מבלי לשלם, לאחר שבעלי המסעדה אירח חסידי חב"ד שערכו במקום הדלקת נרות חנוכה וזיכו את הרבים בפרסומי ניסא, בעלי המסעדה מגיבים ומספרים כי מי שהקים את המסעדה הלך לעולמו בנסיבות טראגיות ובמשך ימי חייו הקצרים היה מקיים מידי שנה הדלקה במסעדה שלו.

בדף הפייסבוק של המסעדה נכתב בשעות האחרונות: "שלום לכולם… בעקבות כל הפרסומים השונים ופניות מתוכניות טלוויזיה כאלו ואחרות בחרנו לספר את הסיפור פה בעמוד שלנו מבלי ליצור פרובוקציות מיותרות. לפני שנתיים טרגדיה נוראית נפלה על המסעדה. הבעלים האהוב אבי אילון נהרג בתאונת אופנוע והשאיר משפחה, חברים לקוחות ואנשים רבים המומים וכואבים".

אנשי המסעדה מספרים כי "אבי היה איש של חסד, נתינה ואהבת הזולת!! כחלק מהנצחתו, זו שנה שניה שאנו מזמינים ומתכבדים בנוכחותם של בית חב"ד בראשות הרב בקרמן על מנת להדליק נר אחד בחנוכה לעילוי נשמתו. הרב מגיע ומדבר בקצרה על פועלו של אבי על האיש הטוב שהיה ומדליקים ביחד נרות בשירה גדולה. פעולה שעורכת כ10 דקות".

אבי ז"ל בהדלקת נרות חנוכה תשפ"א

עוד בנושא:

"כפייה דתית" | סועדים יצאו ממסעדה בלי לשלם

הבעלים כיום מספרים על אותו מקרה שהסעיר וקומם רבים משומרי הדת והמסורת: "ביום שלישי האחרון ישבו זוג במסעדה, הזמינו אוכל ואכלו. כשהרב ואנשיו הגיעו הם כבר היו בסיום הארוחה. הזוג טען שפעולת הדלקת הנרות בנוכחות הרב ואנשיו זו הדתה ואין להם רצון להשתתף בדבר הזה ולכן החליטו לקום מהמקום ולא לשלם את חשבונם".

לסיום מציינים הבעלים, "זכותם לא להתחבר! זכותם לקום וללכת! זכותם לא לחזור יותר! אבל חובתם לשלם על מה שהזמינו! אנחנו יודעים ומשוכנעים שהזוג הנ"ל מיצג אך ורק את עצמו! ולא אף אחד אחר!!! אנחנו נמשיך את דרכו של אבי במעשי חסד ואהבת האדם. ואנחנו נמשיך להפיץ אור בעולם!!!בברכת חג שמח לכולם!!".

לא פחות ממאות תגובות לפוסט שיבחו את אנשי המסעדה והבעלים ז"ל והבטיחו להגיע ולחזק את המקום על רקע המעשה. בדיעבד פרסומי ניסא גרם לפרסום העסק שיראה ברכה ושגשוג בתקופה הקרובה ומעז יצא מתוק.

מסעדה הדתה הדלקת נרות חנוכה גבעתיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד