כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חורף אכזרי

"פצצת ציקלון": עשרות הרוגים ברחבי ארה"ב בשל מזג האוויר

סערה חורפית אדירה ממשיכה לפגוע ברוב ארה"ב עם מזג אוויר חורפי אכזרי במיוחד מה שהביא למותם של לפחות 37 בני אדם ברחבי ארה"ב חלקים ממערב ניו יורק עם 43 סנטימטרים של שלג, והותירו כלי רכב תקועים, אלפים ללא חשמל

"פצצת ציקלון": עשרות הרוגים ברחבי ארה"ב בשל מזג האוויר
הסופה בניו יורק צילום: צילום מסך

מושלת ניו יורק קתי הוצ'ול התייחסה למזג האוויר הקשה בניו יורק, היא אמרה לרשת CNN שהסופה היא "הסופה ההרסנית ביותר בהיסטוריה הארוכה של באפלו". השלג הכבד הפך את הכבישים לבלתי שמישים עם ראות אפסית, תחנות כוח נפגעו, לפחות 17 בני אדם מתו ברחבי ניו יורק נכון ליום ראשון בלילה.

הסערה החורפית האדירה ממשיכה ברוב ארה"ב עם מזג אוויר אכזרי שהביא לפחות ל-37 מקרי מוות ברחבי ארה"ב, חלקים ממערב ניו יורק עם 43 סנטימטרים של שלג, כלי רכב רבים תקועים, אלפים ללא חשמל.

רכבי חירום וחילוץ שנשלחו לעזור נתקעו בשלג. 11 אמבולנסים נאלצו לנטוש ביום ראשון, כך אמרו גורמים רשמיים בניו יורק. "צוות ההצלה הציל מחלצים, זה היה כל כך נורא", אמר מארק פולונקארז מכוחות ההצלה במהלך מסיבת עיתונאים ביום ראשון. לדבריו, רבים מההרוגים הקשורים למזג האוויר בניו יורק היו ממחוז ארי, שם כמה אנשים נמצאו מתים במכוניות וברחוב מלא בשלג.

מאות חיילים של המשמר הלאומי נפרסו כדי לסייע במאמצי החילוץ בניו יורק. משטרת ניו יורק הייתה מעורבת בלמעלה מ-500 חילוצים עד יום ראשון, כולל לידת תינוק ועזרה לאדם שרק 4% סוללה נותרו בקוצב הלב שלו.

כלי רכב נטושים נראו בכבישים המכוסים בשלג, מאות מכוניות היו תקועים לאורך רחובות באפלו בניו יורק, גם בבתים התנאים היו קשים. חלק מהתושבים נשארו בבתיהם ביומיים האחרונים, חלקם ללא חשמל בקור המקפיא, כך אמרה מושלת ניו יורק קתי הוצ'ול במהלך מסיבת העיתונאים.

מזג אוויר סופת שלגים שלג קתי הוצ'ול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד