כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תומך של בולסונארו

ברזיל: המשטרה עצרה חשוד בהטמנת חומרי נפץ 

המשטרה בברזיל עצרה בסוף השבוע חשוד בהטמנת והחזקת מטעני חבלה, שבוע לפני השבעתו של הנשיא החדש לואיז אינאסיו לולה דה סילבה. החשוד תומך של הנשיא היוצא ז'איר בולסונארו

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: צילום מסך

המשטרה בברזיליה, בירת ברזיל עצרה בסוף השבוע חשוד בהטמנת והחזקת מטעני חבלה שבוע לפני השבעתו של הנשיא לואיז אינאסיו לולה דה סילבה. כך מסר מפקד המשטרה לתקשורת. לפי הדיווח, החשוד תומך בנשיא היוצא ז'איר בולסונארו.

החשוד, בן ה-54, נסע לברזיליה להפגנות תמיכה בנשיא היוצא ז'איר בולסונארו ושם נתפס עם מטען חבלה שנמצא במשאית סמוך לנמל התעופה הבינלאומי של ברזיליה. לאחר חקירה המשטרה מצאה גם רובה, שני רובי ציד, אקדחים, יותר מ-1,000 כדורים ו-5 מטעני חבלה נוספים בדירתו השכורה של החשוד בברזיליה.

"זה דבר שמעולם לא היה קיים בברזיליה ולא נאפשר הפגנות כאלה שעלולות לפגוע באנשים וברכוש ציבורי", אמר מפקד המשטרה במהלך מסיבת העיתונאים. החשוד הסגיר מעורבים נוספים במזימה ולפי המשטרה המקומית, מעצרים נוספים יבוצעו.

התקשורת המקומית דיווחה, כי החשוד הוא דה אוליביירה סוזה, והוא תכנן לפוצץ מטען סמוך לשדה התעופה. לפי הדיווח, החשוד תומך של הנשיא היוצא ז'איר בולסונארו, והפעולה היא בעלת "מוטיבציה אידיאולוגית".

ז'איר בולסונרו נשיא ברזיל לולה דה סילבה חומר נפץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד